چهارشنبه 6 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: نامه‌ای در خصوص معرفی بدهکاران از سوی دادستان دريافت نکرديم

خبرگزاری فارس: رئيس‌جمهور با اشاره به انتشار اخباری درباره ارسال نامه‌ای از سوی دادستان کل کشور برای معرفی بدهکاران بانکی گفت: هنوز چنين نامه‌ای به دست ما نرسيده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور اسلامی کشورمان در پايان جلسه هيئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نامه دادستان کل کشور درباره معرفی بدهکاران بانکی گفت: چنين نامه‌ای هنوز به دست ما نرسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوال ديگری درباره سفر خود به کشور عراق افزود: ما منتظريم تا حال آقای طالبانی مساعد شود چرا که کشور عراق و ايشان دعوت‌ کننده اصلی هستند.

رئيس‌جمهور همچنين در پاسخ به سوال ديگری درباره برخی از شايعات پيرامون اختلاف دولت با وزير بهداشت و امکان برکناری وی تصريح کرد: ما هيچ دعوايی در داخل دولت نداريم.

همچنين احمدی‌نژاد با اشاره به منصوب شدن الهام به عنوان سخنگوی هيئت دولت گفت: اميدوارم که از اين به بعد ايشان پاسخگوی سوالات شما درباره مسائل مختلف باشند.

همچنين رئيس‌جمهور با اشاره به بارش رحمت الهی گفت: اميدوارم دعای شما در زير اين باران مستجاب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016