یکشنبه 17 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: بازداشت ستار بهشتی با حکم قضايی نبوده است

ايسنا ـ نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات خانواده ستار بهشتی با خود، گفت که بر اساس اظهارات خانواده وی و تحقيق‌های انجام شده توسط اينجانب، شخصا به اين نتيجه رسيدم که بازداشت ستار بهشتی با حکم قضايی نبوده است.

به گزارش ايسنا، علی مطهری در تذکری مستند به بند ۱۱ ماده ۲۴ آيين‌نامه داخلی مجلس، حفظ شان و اقتدار مجلس را وظيفه هيات رييسه و رييس مجلس دانست و تصريح کرد: در ملاقات خانواده ستار بهشتی با من، مادر و خواهر وی گفتند زمانی که او را دستگير کردند حکم قضايی نبوده و وقتی ما حکم خواستيم اسلحه بيرون آوردند در حالی که در گزارش گفته شده بود بازداشت با حکم قضايی بوده لذا لازم است اين بخش گزارش اصلاح شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: من تحقيق کردم و شخصا به اين نتيجه رسيدم که بازداشت با حکم قضايی نبوده است.

نماينده مردم تهران در مجلس همچنين از اقدام مجلس و تلاش کميسيون امنيت ملی و مهدی دواتگری برای تهيه اين گزارش تشکر کرد و در عين حال گفت که پاراگراف مورد نظر در اين گزارش وجود نداشته است.

علی لاريجانی رييس مجلس در واکنش به اين تذکر گفت: برای ما گزارش کميسيون مبناست و آقای دواتگری به اين مسائل رسيدگی کردند. در گزارش ايشان تخلف پليس فتا مطرح بوده که هم نيروی انتظامی و هم قوه قضاييه در حال رسيدگی به آن هستتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016