یکشنبه 24 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین، نیروی دریایی سپاه تجهیزات جدید خود را آزمایش کرد

پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با حضور متخصصان، کارشناسان و کارکنان منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این دوره با هدف کسب آمادگی و افزایش توان رزم و آشنایی با دستاوردهای جدید در جنگ نوین، افزایش سرعت عمل، عمل به موقع در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی و آشنایی با کارکرد سلاح‌های جدید با حضور دریادار ترابی - فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه - برگزار شد.

در این تمرینات با توجه به نیازسنجی‌های قبلی نقاط ضعف و قوت گروه‌ها شناسایی و با توجه به توانمندی‌های افراد بررسی و رفع شد و با توجه به حضور کلیه نیروهای یگانهای منطقه در رسته‌های مختلف از چند گردان جنگ نوین، تجهیزات جدید مورد آزمایش و بهره‌برداری قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در حاشیه این تمرینات ضمن تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای توان دفاعی و عملیاتی، گفت: امروز توان ما غیرقابل مقایسه با توان دیروز ماست. امروز جوانان ما با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و علم بروز توانسته‌اند توانایی خود را به جهانیان اعلام کنند و در مقابل هرگونه تهدید آماده باشند.

ترابی در ادامه اظهار کرد: ما در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توانی مضاعف بر آنچه نیاز هست داریم و با توجه به ورود نیروها و تجهیزات جدید این توان و آمادگی در حال افزایش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016