سه شنبه 26 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار چهار نفر از بازداشت شدگان سرای اهل قلم به دادسرای اوين

کميته گزارشگران حقوق بشر - چهار نفر از بازداشت شدگان سرای اهل قلم، به نامهای جمال عاملی، علی عباسی، اکبر امينی و محمد فريد که به قيد وثيقه آزاد شده بودند، روز دوشنبه ۲۵ ديماه مجدداً به دادسرای شهيد مقدسی واقع در زندان اوين احضار شده‌اند.

بر اساس اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، در برگهٔ احضاريه‌ای که برای متهمين اين پرونده فرستاده شده، عنوان کرده‌اند که جهت پاره‌ای از توضيحات و حداکثر تا سه روز بعد از رويت اين احضاريه خودشان را به دادسرای زندان اوين معرفی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين درحالی است که احتمال آن می‌رود تعداد احضار‌ها بيشتر بوده و ساير متهمين پرونده سرای اهل قلم نيز به دادسرا احضار شده باشند. روز سه شنبه ۹ آبان ماموران امنيتی به جلسه‌ای در در سرای اهل قلم تشکيل شده بود حمله کرده و اقدام به بازداشت حدود ۷۰ نفر از حاضران در جلسه کردند.

مقامات قضايی جمهوری اسلامی ايران نيز پس آزادی بسياری از متهمين، ۱۷ نفر از آنان را بوسيلهٔ يک دسنگاه ون به زندان اوين منتقل کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016