یکشنبه 1 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان سيرجان: عامل قتل مسوول عملياتی قرارگاه سپاه "ريگان" کشته شد

دادستان سيرجان گفت: شرور معروف جنوب استان کرمان با پيگيری‌های مستمر اطلاعاتی و اقدامات همه جانبه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سيرجان شناسايی و در درگيری به هلاکت رسيد.

به گزارش ايسنا، مهدی بخشی در اين باره ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اشرافيت کامل بر محل استقرار شرور و قاتل فراری «جاسم.س» با اجرای عملياتی غافلگيرانه، وی را در حوالی يکی از روستاهای سيرجان شناسايی و پس از خودداری شرور از تسليم و اقدام به شليک به سوی مامورين در درگيری مسلحانه وی با مامورين مورد اصابت گلوله واقع شد و به هلاکت رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بيان داشت: معدوم مذکور سرکرده باند شرارت و عامل شهادت «خدابخش هاشم زهی»، رييس شورای حل اختلاف روستای عشايری سرزه و مسوول عملياتی قرارگاه شهيد معمار سپاه شهرستان ريگان نيز بوده است.

دادستان سيرجان يادآور شد: شرور مذکور سرکرده باند راه‌بندان مسلحانه و سرقت وحشيانه اموال و طلاجات زنان و افراد عبوری در جاده ريگان به رودبار نيز بوده که اکنون به سزای اعمال خود رسيد.

اين مقام قضايی در ادامه افزود: يکی از نيروهای همراه شرور نيز در مخفی گاه دستگير و يک قبضه سلاح کلاشينگف به همراه حدود ۱۵۰ فشنگ مربوطه و مقاديری مواد مخدر از آنها کشف که پرونده جهت تحقيقات مقدماتی در دادسرا مفتوح است.

بخشی در ادامه گفت: اين عمليات هشداری است به افراد خلافکاری که شهرستان سيرجان را به عنوان مخفی گاه خود انتخاب می‌کنند و مطمئن باشند که از چشمان تيزبين سربازان گمنام مخفی نخواهند ماند و قطعا منطقه جهت حضور اينگونه افراد ناامن خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016