دوشنبه 2 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار فضلی: بسيج برای مقابله با فتنه در انتخابات ۹۲ آماده است

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج برای مقابله با هرگونه فتنه احتمالی بويژه در انتخابات سال ۹۲ در آمادگی کامل به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خراسان، سردار علی فضلی در حاشيه مراسم اعزام کاروان‌های راهيان نور در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هيچ دغدغه‌ای برای مقابله با فتنه احتمالی انتخابات سال ۹۲ وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه "مردم ولايتمدار ايران اسلامی از فتنه ۸۸ سربلند بيرون آمدند ولی برخی خواص مردود شدند"، افزود: در سال ۸۸ قبل از وقوع فتنه برای مقابله با آن هيچ برنامه‌ريزی نشده بود اما مردم حضور به موقع مردم ايران اسلامی موجب خنثی شدن توطئه‌های فتنه‌گران شد. مردم ولايتمدار و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ايران با بصيرتی که دارند تمام تحرکات فتنه‌گران و ساکتين فتنه را هوشمندانه رصد و در وقت مقتضی اقدام خواهند کرد.

فضلی "انتخابات آزاد" را سناريوی جديد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ايران دانست و راهبرد اصلی بسيج در انتخابات سال ۹۲ را تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری عنوان کرد.

رييس ستاد مرکزی راهيان نور کشور در ادامه، از اعزام بيش از ۱۷۱ هزار نفر به کربلای ايران با قطار خبر داد و گفت: برای استان‌های خراسان رضوی، سمنان و تهران امکان اعزام با قطار فراهم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016