سه شنبه 3 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار مجدد خانواده انور حسين پناهی و مصادره بخشی از اموالشان

کميته گزارشگران حقوق بشر - امروز دوشنبه، دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۱ پدر و مادر و برادر کوچک انور حسين پناهی به اداره اطلاعات شهر قروه احضار و به منظور تشديد فشارها، کمکهای مالی که برادر وی به حساب اين خانواده واريز کرده بود مسدود و مبلغ آن که بالغ بر ۱۰ ميلون تومان بوده از سوی مقامات قضايی مصادره گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده حسين پناهی از خانواده های کردستان هستند که در ۵ سال گذشته بيشترين فشار را از طرف نيروهای امنيتی متحمل شدند.

انور حسين پناهی پسر بزرگ اين خانواده که از فعالان مدنی و عضو (ان ان) و از معتمدين منطقه دهگلان بشمار می‌رود، که از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود و پس از اعتراض‌ سازمان‌های بين المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به ۶سال زندان تقليل پيدا کرد.

در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ سيروان حسين پناهی، خواهرزاده اين زندانی سياسی کرد توسط نيروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات در منزل پدرش در روستايی قروچای از توابع شهرستان دهگلان دستگير و به مکانی نامعلومی انتقال داده شد. و تا کنون هم از وضعيت و مکان نگهداری وی اطلاعی در دست نيست.

گفتنی است که در طول ۶ سال اخير بعد از دستگيری آقای انور حسين پناهی بيش از ۳۳ نفر از خانواده حسين پناهی بطور جداگانه و به بهانه‌های مختلف دستگير شده‌ اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016