چهارشنبه 4 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مطهری خطاب به کدخدايی: فراموش نکن با رای همين نمايندگان عضو شورای نگهبان شدی

مهر ـ نماينده مردم تهران در واکنش به اظهارات اخير سخنگوی شورای نگهبان درباره مصوبه ممنوعيت بيش از يک شغل گفت: با اينکه بنده آقای کدخدايی را فردی معقول و معتدل می دانم ولی به نظر من خود ايشان در اينجا بر اثر احساسات اظهار نظر کردند و شايد چون اين مصوبه شامل حال اعضای حقوقدان شورای نگهبان نيز می شده است ايشان بر آشفته شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی مطهری نماينده مردم تهران در جلسه علنی امروز مجلس در بيان اخطار قانون اساسی مستند به ماده ۲۴ بند ۱۱ اظهار داشت: يکی از وظايف هيات رئيسه حفظ شان و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جايگاه قانونی نمايندگان است.

وی اظهار داشت: سخنگوی محترم شورای نگهبان در اظهار نظر درباره مصوبه مجلس درخصوص ممنوعيت اشتغال بيش از يک شغل جمله ای گفتند که توهين به مجلس تلقی می شود. ايشان گفتند ظاهرا نمايندگان محترم بعضا فراموش کرده اند که بايد بر اساس عقل و اصول و قواعد شناخته شده قانونی قانون وضع کنند نه از روی احساس و نگرش های شخصی.

وی گفت: با اينکه بنده آقای کدخدايی را فردی معقول معتدل می دانم ولی به نظر من خود ايشان در اينجا بر اثر احساسات اظهار نظر کردند و شايد چون اين مصوبه شامل حال اعضای حقوقدان شورای نگهبان نيز می شده است ايشان بر آشفته شده اند و آقای کدخدايی بايد به ياد داشته باشد که با رای همين نمايندگان مجلس عضو شورای نگهبان شده است.

وی تصريح کرد: به هر حال به نظر می رسد که اين اظهار نظر سهوی بوده و من نمی خواهم بگويم که ايشان از روی عمد اين بيانات را داشته است.

وی گفت: از هيات رئيسه محترم تقاضا دارم که به وظيفه خودشان در اين مورد در خصوص رعايت شان مجلس عمل بکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016