چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: هرکس بخواهد مردم را مديريت کند، مردم او را مديريت می‌کنند، اعلام دلائل حضور در مجلس

مهر ـ رئيس جمهور به بيانات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و افزود: هيچ کس در کشور بالاتر از ملت نيست و اين فرموده حضرت امام و مقام معظم رهبری است و اين بزرگواران فرموده اند ما يک رای بيشتر نداريم و اين ملت است که تاييد و تعيين می کند چه کسی انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدی نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور رئيس جمهور در ۲۷ دی در مجلس شورای اسلامی گفت : ما کشور بزرگی هستيم و اقتصاد درحال پيشرفت داريم اما بدخواهان به دنبال آسيب زدن به آن هستند.

رئيس جمهور افزود : سالهاست که اقتصاد ما اشکالات ساختاری دارد و طراحی های دشمنان ما نيز بر اين اساس صورت می گيرد بنابراين به مجلس می رويم تا بتوانيم از اين مراحل عبور کنيم و رشد کشور با سرعت ادامه پيدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی نژاد اضافه کرد: طرح هايی را نيز در اين خصوص در دولت آماده کرده ايم و تصميم داريم در جلسه چهارشنبه هفته آينده مجلس آن را در صحن علنی ارائه کنيم و در واقع اين طرح ها را با ملت و نمايندگان در ميان بگذاريم و تلاش داريم با استفاده از اين راه ها و طرح ها سرعت پيشرفت کشور را تضمين و مشکلات مقطعی را برطرف کنيم.

همچنين خبرنگار ديگری از رئيس جمهور درباره برگزاری آزمون استخدام آينده دولت پرسيد که رئيس جمهور در پاسخ گفت: اين استخدام ها براساس قانون صورت می گيرد و بيش از ۸۰۰ هزار نفر از دولت بيرون رفته و عده ای نيز بازنشسته شده اند.

وی افزود: نياز است که تعدادی جايگزين آنها شوند و نمی توان صبر کرد تا نظام اداری صفر شود و بعد اين نيروها را جايگزين کنيم.

آقای احمدی نژاد اضافه کرد: اين استخدام ها طبق قانون انجام و برای استخدام اين تعداد نيز امتحان برگزار می شود و هيئت عالی گزينش بايد اين افراد را تاييد کنند و هرکدام که نمره بيشتری آوردند و گزينش تاييد کرد استخدام می شوند.
رئيس جمهور ادامه داد: اين استخدام ها که حدود ۱۵۰۰ نفر در دولت است بدون هيچگونه تبعيضی برگزار خواهد شد.

رييس‌جمهور همچنين در پاسخ به پرسشی درباره موضوع مهندسی انتخابات اظهار کرد: انتخابات مال ملت است. اين حرف امام و رهبری است.

وی گفت: تجربه نشان داده است هرکس بخواهد مردم را مديريت کند مردم او را مديريت می کنند.

رئيس جمهور همچنين به بيانات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و افزود: هيچ کس در کشور بالاتر از ملت نيست و اين فرموده حضرت امام و مقام معظم رهبری است و اين بزرگواران فرموده اند ما يک رای بيشتر نداريم و اين ملت است که تاييد و تعيين می کند چه کسی انتخاب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016