پنجشنبه 5 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت و بی‌خبری از دوتن از بستگان يک زندانی سياسی

خبرگزاری هرانا – مامورين امنيتی ۱۰ روز پيش رضا و علی اکبری منفرد را بازداشت و تا کنون از ايشان هيچ گونه اطلاعی در دست نيست. اين دوتن برادر و برادر‌زاده مريم اکبری منفرد زندانی سياسی بند زنان زندان اوين می‌باشند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، حدود ۱۰ روز پيش مامورين امنيتی رضا و علی اکبری منفرد (پدر و پسر) را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل نموده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين دو تن که از بستگان مريم اکبری منفرد زندانی سياسی بند زنان اوين می‌باشند، تا کنون اجازه تماس با خانواده خود را پيدا نکرده‌اند و با وجود پيگيری خانواده ايشان به مراجع امنيتی از سرنوشتشان هيچ گونه اطلاعی در دست نيست.

گفتنی است، پيش‌تر چهار تن از خواهران و برادران رضا اکبری منفرد که خود از زندانيان سياسی دهه ۶۰ می‌باشد در قتل عام زندانيان سياسی در دهه ۶۰ اعدام شده‌اند.

مريم اکبری منفرد که در اعتراضات به نتيجه انتخابات ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدين خلق در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی ابوالقاسم صلواتی به ۱۵ سال زندان محکوم شد، هم اکنون در بند زنان زندان اوين بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016