چهارشنبه 18 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق لاريجانی: با اينکه حرف های احمدی نژاد را کذب و جرم می دانم، سکوت می کنم

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - رئيس قوه قضائيه گفت: اتفاقات روز يکشنبه مجلس به کام ملت بسيار تلخ بود اما فعلا به خاطر مصالح نظام سکوت می‌کنم و در فرصتی ديگر ماهيت جريان انحرافی، فتنه، فساد اقتصادی، عقيدتی و عملی آنان را فاش خواهم کرد.

به گزارش سرويس سياسی انتخاب، آيت‌الله آملی‌لاريجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضايی گفت:‌ انقلاب اسلامی ايران روحيه خودباوری را به مردم ايران بازگرداند و ضماير الهی را بيدار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آيت‌الله آملی لاريجانی احيای ساير ارزش‌های الهی از جمله ايثار و ازخودگذشتگی، جهاد فی‌سبيل‌الله، استقلال، آزادی و عدالت را از برکات انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت:‌ مردم با قيام خود به مجاهده با ظلم و ستم پرداختند و در کنار تمام مشکلاتی که برای جمهوری اسلامی ايران از روز اول انقلاب پديد آمد، باز هم مردم همچنان پشتيبان انقلاب خويش بوده و هستند.

رئيس‌ قوه قضاييه با تاکيد بر اين‌که حتی دشمن شماره يک نظام اسلامی ايران يعنی آمريکا نيز اينک ايران را قدرت برتر منطقه می‌داند، افزود: در تمام اين سال‌ها با وجود همه مشکلات در اقصی ‌نقاط کشور آثار و برکات انقلاب اسلامی ظاهر شده است و در علم و فناوری و ساير زمينه‌ها با وجود تمام تحريم‌ها، فشارها و توطئه‌ها، جمهوری اسلامی ايران به امکانات بسيار پيشرفته‌ای دست يافته است.

آيت‌الله آملی لاريجانی تاکيد کرد: انقلاب اسلامی ايران در گسترش فرهنگ اسلامی و ترويج معارف دينی با سال‌های پيش از انقلاب قابل مقايسه نيست و ما تمام اينها را مديون اين انقلاب و مجاهدت مردم و رهبری‌های پيامبرگونه امام راحل (قدس‌الله نفسه‌الزکيه) و مقام معظم رهبری هستيم.

رئيس قوه قضاييه با تبريک يوم‌الله بيست و دوم بهمن به همبستگی ملی در راهپيمايی اين روز اشاره کرد و گفت:‌ در اين روز تمام مردم حضور می‌يابند تا بارديگر پايداری خود و پايبندی به نظام اسلامی را نشان دهند و بر تمام مسئولان است که با پرهيز از فرافکنی‌ها از کوشش و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم دريغ نکنند. آيت‌الله آملی لاريجانی ابراز اميدواری کرد: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده بارديگر استقامت در راه انقلاب و استقرار نظام اسلامی را ثابت کنند تا دشمنان بدانند باوجود تمام مشکلات و اختلاف‌نظرهای سياسی و غيره نظام اسلامی به راه شکوهمند خود ادامه خواهد داد.

آيت‌الله آملی لاريجانی در ادامه اضافه کرد: آنچه که در روز يکشنبه در مجلس رخ داد، به کام ملت بسيار تلخ بود و اينجانب با اين‌که نسبت‌های رئيس‌جمهور در مورد قضات محترم قوه قضاييه و نمايندگان محترم مجلس و روسای قوا را کذب و افترا و برخلاف تمام موازين شرعی و قانونی و جرم می‌دانم، فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعيت از اوامر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) سکوت می‌کنم و در فرصتی ديگر به تفصيل درباب آن سخن خواهم گفت و ماهيت جريان انحرافی و فتنه و فساد اقتصادی و عقيدتی و عملی آنان را فاش خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016