پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود عباس از احمدی‌نژاد خواست کمتر درباره نابودی اسرائيل صحبت کند

خبرگزاری فارس: يک روزنامه اسرائيلی به نقل از منبعی نوشت که رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين از رئيس جمهور ايران خواسته تا کمتر درباره نابودی اسرائيل صحبت کند.

به گزارش فارس، يک منبع مصری به روزنامه «هاآرتص» گفت که «محمود عباس» رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در ديدار با «محمود احمدی‌نژاد» رئيس جمهور ايران، به وی گفت که سخنان ضد اسرائيلی وی به موضوع فلسطين آسيب می‌رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين از رئيس جمهور ايران خواست تا در مجامع عمومی بيشتر درباره موضوع تشکيل دولت مستقل فلسطينی در مرزهای سال ۱۹۶۷ صحبت کند و کمتر درباره حمله عليه اسرائيل صحبت کند.

اين منبع که مدعی شده از جزئيات ديدار روز چهارشنبه ميان عباس و احمدی‌نژاد در قاهره مطلع است به هاآرتص گفت: عباس از رئيس جمهور ايران خواسته تا بيشتر درباره اهميت تشکيل دولت فلسطينی صحبت کرده و کمتر درباره محو اسرائيل از نقشه خاورميانه حرف بزند.

بر اساس گفته اين منبع، عباس در اين ديدار که در حاشيه نشست کشورهای اسلامی برگزار شد، اين موضوع را برای همتای ايرانی خود شفاف ساخته که اسرائيل از اظهارات وی عليه فلسطينيان استفاده می‌کند.

رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين همچنين در اين ديدار گفته برای کشوری نظير ايران، مهم است که بيشتر درباره حقوق فلسطينيان، ضرورت پايان يافتن اشغالگری و تلاش برای تشکيل کشور فلسطينی در مرزهای ۱۹۶۷ صحبت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016