چهارشنبه 18 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد با محمود عباس ديدار کرد

ايسنا ـ رييس جمهوری اسلامی ايران با تاکيد بر همدلی و وحدت تمام گروههای فلسطينی گفت: رژيم صهيونيستی در موضع ضعف قرار دارد و اگر مقاومت ملت ها و گروههای فلسطينی ادامه يابد، بدون ترديد چشم انداز بهتر و روشن‌تری پيش روی ملت‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدی نژاد پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در ديدار محمود عباس، رييس تشکيلات خودگردان فلسطين با اظهار خرسندی از دستاورد اخير فلسطين در سازمان ملل اظهار داشت: اين که مسئله فلسطين يک گام به جلو رفت و سندی در سطح بين‌المللی به نفع ملت فلسطين ثبت شد، فرصت بهتری ايجاد کرده که حقوق ملت فلسطين به طور جدی‌تر پيگيری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس جمهور با اشاره به اظهارات محمود عباس مبنی بر تلاش برای وحدت بين تمام گروههای فلسطينی گفت: دشمنان از فاصله بين ملت فلسطين و گروههای فلسطينی، سوء استفاده های زيادی کرده اند، از اين رو اميدواريم تلاش‌هايی که در زمينه وحدت صورت گرفته به نتيجه کامل برسد و هر آنچه که ملت فلسطين انتخاب کردند، بايد همه از آن حمايت کنند و اين موضوع فرصتی برای پيشرفت‌های بعدی است.

احمدی‌نژاد با تاکيد بر اينکه جمهوری اسلامی ايران در تمام مجامع بين المللی از حقوق ملت فلسطين به طور کامل حمايت می کند، اظهار داشت: اين موضوع راهبرد جمهوری اسلامی بوده و تغييرناپذير است و ملت ايران همواره در کنار ملت فلسطين قرار خواهد داشت.

رييس جمهور با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستی در مسير سراشيبی و ضعف قرار دارد، گفت: صهيونيستها با مقاومت، ضعيف تر می شوند لذا بايد به طور همزمان که در مجامع بين المللی موضوع تشکيل دولت مستقل فلسطينی پيگيری می شود، آزادی کل سرزمين های فلسطين و مقاومت در اين زمينه نيز مورد توجه قرار گيرد و امروز شرايط به گونه ای است که آ‌سان‌تر می توان اين دو موضوع را در کنار هم پيگيری نمود.

محمود عباس، رييس تشکيلات خودگردان فلسطين نيز در اين ديدار با قدردانی از حمايت‌ها و پشتيبانی‌های جمهوری اسلامی ايران از حقوق ملت فلسطين گفت: برادران ايرانی همواره در تمام شرايط در کنار ملت مظلوم فلسطين بوده اند و ملت فلسطين قدرشناس اين حمايت‌ها است.

وی با اشاره به فشار و موضع منفی غربی ها و برخی دولت‌های عربی پس از تصويب عضويت فلسطين به عنوان عضو ناظر در سازمان ملل، اظهار داشت: آنچه اخيرا به دست آورده‌ايم دستاورد بزرگی است و همچنان آن را پيش خواهيم برد.

وی از تلاش خود برای برقراری آشتی و وحدت بين گروههای فلسطينی خبر داد و گفت: جوانان فلسطينی همچنان به دنبال مقاومت هستند و هر روز با روشهای ابتکاری و جديد و در قالب تظاهرات عليه صهيونيست‌ها اقدام می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016