پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با وجود تکذيب سفارت ايران در قاهره، چهار نفر که در مصر به احمدی نژاد حمله کردند محاکمه می شوند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - در حالی که سفارت ايران در مصر، حمله ۴ مصری به رييس جمهور ايران را تکذيب کرده است، اين افراد قرار است در دادگاه محاکمه شوند.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب ؛ رويترز نوشت که علاوه بر مرد يک مرد سوری، سه مصری عضو جماعةالاسلاميه به اين اتهام دستگير و پس از سپردن وثيقه آزاد شد‌ه‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهروند سوری کفشی به سوی‌ رييس جمهور ايران پرتاب کرده و حرف های تندی به او زده است.

در ويدئويی که از جريان سفر احمدی‌نژاد به قاهره منتشر شده است، مردی ديده می‌شود که دوبار می‌کوشد با کفش بر سر محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهوری اسلامی ايران بزند.

اين حادثه هنگامی رخ‌داد که احمدی‌نژاد قصد بازديد از مسجد الحسين قاهره را داشت. مهاجم که با لهجه سوری عربی حرف می‌زد، ضمن پرتاب کفش شعارهايی عليه او سر می دهد.

سه عضو بازداشتی ديگر وابسته به "جماعةالاسلاميه" نيز متهم به شرکت در هجوم به احمدی‌نژاد هستند. آن‌ها قرار است بعدا در برابر دادگاه قرار گيرند. جماعةالاسلاميه يک گروه مسلح تندرو است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016