پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان اجلاس سازمان همکاری اسلامی در قاهره

خبرگزاری فارس: دوازدهمين دور اجلاس ۲ روزه سازمان همکاری اسلامی در قاهره امروز پنج‌شنبه به کار خود پايان دا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اليوم السابع، دوازدهمين دور اجلاس اسلامی امروز با سخنرانی «محمد مرسی» رئيس جمهور مصر به پايان رسيد.

بر اساس اين گزارش در لحظات آخر اين اجلاس بر سر بيانيه پايانی بين هيئت‌های سودان و اوگاندا درباره ماده شماره ۴۶ بحث و جدل پيش آمد زيرا اين ماده بر تشکيل کميته حقيقت‌ياب به منظور رسيدگی بر شکوائيه ارائه شده از سوی سودان عليه اوگانادا به دليل حمايت مالی از گروه‌های معارض مسلح تاکيد داشت اما هيئت اوگانادا اصلاح اين ماده و اضافه کردن بندی در خصوص ارائه شکوائيه عليه سودان را خواستار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر پايه اين گزارش در اين اجلاس همچنين شرکت‌کنندگان با «اياد مدنی» نامزد پيشنهادی عربستان سعودی به منظور جانشينی «اکمل الدين احسان اوغلو» دبير کل سازمان همکاری اسلامی که در سال جاری ماموريتش به پايان می‌رسد، موافقت کردند.

مرسی در اختتاميه اين اجلاس مرسی طی سخنانی گفت: قدرت ما در وحدت ماست، ما با يکديگر سخن گفتيم و ما صاحب رسالت هستيم اما بدون اينکه در امور يکديگر دخالت کنيم.

دوازدهمين دور اجلاس سازمان همکاری اسلامی از ديروز چهارشنبه با شرکت ۵۶ کشور اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ايران در قاهره آغاز بکار کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016