چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: "زنده باد بهار" برای امام زمان بود، می‌خواهيد بگويم زنده باد پاييز؟

مهر ـ رئيس جمهور در واکنش به اين موضوع که گفته شده است سخنرانی وی و طرح شعار "زنده باد بهار" در مراسم ۲۲ بهمن انتخاباتی است گفت: من در مورد امام زمان (عج) صحبت کردم، می خواهيد بگويم زنده باد پاييز؟


به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه بودجه سال آينده کی آماده می شود، گفت: بودجه کارش در دولت تمام شده و بايد برود برای صفحه بندی و چاپ.

وی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه جشنواره عشاير را چطور ارزيابی می کنيد گفت: من اين جشنواره را نديدم اما خبرش را شنيدم که خيلی خوب برگزار شد.

وی افزود: روحيه عشاير و تعهدشان به سرزمين، توليد، صداقت، ايمان، عشق بالاست و فرهنگ عشاير در فرهنگ کشور تاثيرگذار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور همچنين در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه نتيجه آخرين جلسه دولت و مجلس برای بهبود معيشت مردم به کجا رسيده است، گفت: من جلسه ای دارم بايد زودتر بروم.

وی همچنين در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن را چطور ارزيابی می کنيد گفت: بعضی ها ترديد می کنند و در فضای ديگری می روند اما بايد بدانند در خودشان ترديد ايجاد شده. انقلاب مال ملت است. ملتی بزرگ، آرمانی و تاريخ ساز که وظيفه خود را به درستی انجام می دهد.

احمدی نژاد همچنين در پاسخ به اين سوال که اوباما دوباره ايران را تهديد کرده است جواب شما چيست؟ گفت: من نشنيدم.

وی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه منظورتان از شعار زنده باد بهار که در سخنرانی ۲۲ بهمن آن را عنوان کرديد، چيست؟ و اين شائبه وجود دارد که اين شعار انتخاباتی است گفت: آيا واقعاًهمه چيز در اين مملکت انتخابات است؟ يعنی کار ديگری در اين مملکت نيست؟ من در مورد امام زمان (عج) صحبت کردم.

خبرنگار مهر دوباره پرسيد: برخی از نمايندگان و سياسيون معتقدند که اين شعار انتخاباتی است که رئيس جمهور پاسخ داد: شما چه می خواهيد؟ می خواهيد بگويم زنده باد پاييز؟

وی همچنين درباره مذاکرات ايران و ۱+۵ گفت: من همه صحبت هايم را در سخنرانی ۲۲ بهمن گفته ام و ما ديگر هسته ای شده ايم و بايد حقوق ما را به رسميت بشناسند و برگشتی وجود ندارد.

احمدی نژاد همچنين در مورد درخواست آژانس برای بازديد از پارچين گفت: من برای موضوع آژانس و مذاکرات يک تيم تخصصی تشکيل دادم و بر جزئيات روند کار آن تيم اشراف ندارم اما چيزی که مهم است اين است که تمام مسايل بايد بر اساس قانون پيش برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016