دوشنبه 23 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: پشت پرده حادثه قم طمع‌ بقا در قدرت است، وزارت اطلاعات ورود کند

مهر ـ نماينده مردم تهران درخصوص حادثه اختلال در سخنرانی رئيس مجلس در قم با بيان اينکه اگر شرايط فراهم بشود حرف های زيادی در اينباره قابل گفتن است که چه کسانی با ابزار دينی و انقلابی برای بقاء خود بر قدرت طمع کرده اند گفت: آنها برای رسيدن به اين اهداف اين جنس از حرکات و فعاليت ها را ساماندهی و پشتيبانی می کنند.

احمد توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حادثه روز گذشته در حين سخنرانی رئيس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: حادثه زشت و بی سابقه ديروز در قم حيرت آور بود، چون عده ای در روز وحدت ملی و جشن انقلاب آن هم در حرم حضرت معصومه(س) به اسم پيروی از ولايت فقيه مانع سخنرانی رئيس مجلس شدند و از آن بدتر به سنگ پرانی و کفش پرانی دست زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


توکلی تاکيد کرد: از هر زاويه و با هر سليقه سياسی که به اين صحنه بنگريم برای انسان چيزی جز تاسف و تاثر دست نمی دهد.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه علت و عوامل مختلفی در پيدايش اين حادثه نقش داشته اند، گفت: شايد مهمترين دليل ان باشد که وقتی در مدتی طولانی برخی مقامات کشور دست به هتک حرمت مردم و ساير هم‌قطاران خود می زنند بايد امنتظار داشت که کسانی هم پيدا شوند که به طرفداری از آنها حرمت خدمتگزاران مردم را بشکنند.

توکلی تصريح کرد: اگر شرايط فراهم بشود حرف های زيادی در اين زمينه قابل گفتن است که مردم را روشن خواهد کرد که چه کسانی با ابزار دينی و انقلابی و سوءاستفاده از ارزشهای اسلامی، انقلاب اسلامی و مصالح مردم برای بقاء خود بر قدرت طمع کرده اند و برای رسيدن به اين اهداف اين جنس از حرکات و فعاليت ها را ساماندهی و پشتيبانی می کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است وزارت اطلاعات بايد با سرعت مسببان و مباشران حادثه ديروز را شناسايی کرده و قوه قضائيه نيز با قاطعيت و اقتدار با اين افراد برخورد قانونی و لازم را صورت دهد.

توکلی در پايان خاطر نشان کرد: بنده به سهم خودم از رياست محترم مجلس شورای اسلامی بخاطر حفظ متانت خود در برخورد با اين حادثه زشت تشکر می کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016