چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت‌ تعدادی از اخلالگران‌ سخنرانی‌ لاريجانی

نماينده مردم قم از بازداشت تعدادی از اخلالگران سخنرانی رئيس مجلس در قم، خبر داد.

به گزارش تسنيم، احمد اميرآبادی نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: صبح امروز جلسه‌ای در کميسيون امنيت ملی با حضور معاونين وزرای اطلاعات، وزير کشور و تعدادی از مقامات ذيربط برگزار شد.

وی افزود: در اين جلسه مقرر شد که کميته‌ای به رياست منصور حقيقت‌پور نائب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس برای بررسی زوايای اين حادثه تشکيل و نتايج آن را اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم قم همچنين گفت: همچنين قرار شد که اقداماتی از سوی مسئولان اطلاعاتی و امنيتی و قضايی انجام شود تا از تکرار چنين حوادثی در کل کشور جلوگيری و ريشه آن خشکانده شود. اينکه يک مسئول مملکتی بخواهد در جايی سخنرانی کند و عده‌ای به وی اهانت کنند و يا حتی کفش پرتاب کنند، اين امر نادرست است و بايد مسئولان امنيتی جلوی چنين حوادثی را بگيرند.

اميرآبادی همچنين گفت: معاون وزير اطلاعات نيز در اين جلسه توضيحاتی را درباره پيشگيری‌ها و اقداماتی که انجام داده بودند، ارائه کرد، اما مسئله اين است که اين طور که مشخص بود، همه آقايان احتمال اينگونه بحث‌ها را می‌دادند و می‌گفتند ما پيشگيری‌ها را انجام داده بوديم البته شايد غفلت‌هايی هم در کار بوده است.

نماينده مردم قم در مجلس درباره سازماندهی شده بودن و يا نبودن اخلال در سخنرانی رئيس مجلس در شهرستان قم نيز اظهار داشت: اين موضوع در حال بررسی است، البته تاکنون چندين نفر دستگير شده‌اند که قرار است بعد از بازجويی نتايج آن اعلام شود؛ اينکه اين اتفاقات سازماندهی شده بوده و يا نه، بعد از بازجويی مشخص می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016