پنجشنبه 26 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در رثای دوست، پيام تسليت ابوالحسن بنی صدر به مناسبت در گذشت هوشنگ کشاورز صدر

با کمال تأثر درگذشت دوستی گرانقدر، مردی ايستاده بر حق، حق استقلال و آزادی، بنا بر اين، بديلی که بايد بود را به اطلاع می رساند. آقای هوشنگ کشاورز صدر در ۵ صبح ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ، چشم از جهان فرو بست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


من او را در خانه پدرش، زنده ياد محمد علی کشاورز صدر، سخنگوی جبهه ملی ايران، در سال ۱۳۳۹ ديدم. در دانشگاه تهران، اين ديدارها مداوم شدند و به همکاری و دوستی ای راه بردند که تا امروز، ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ادامه يافت و از اين پس هم ادامه می يابد. مبارزه از دوران نهضت ملی ايران به رهبری مصدق آغاز شده بود. بنا بر اين، او مدت ۶۲ سال، بی گسست، بدون احساس خستگی، در مبارزه ای بود که همچنان ادامه دارد. می توان اين مدت دراز را از نظر گذراند و از آنها که با استقلال و آزادی، عهد نشکستند، سراغ گرفت . چند تن تا مرگ، پی گير، ايستادند و چند تن همچنان نماد و بديل و الگوی استقامت در مبارزه بخاطر ايران مستقل، جامعه شهروندان مستقل و آزاد، هستند؟

به سرکار خانم زريون، همسری که او نيز بر حق ايستاده است و به فرزندان گرامی، مازيار و بهاره، درگذشت دوست را تسليت می گويم. او در آمرزش خداوندی است. او در شمار انسانهائی است که مرگ نيز قامتشان را نمی شکند. اوهمچنان بر استقلال و آزادی ايستاده است. او به ايران مستقل و آزاد بازخواهد گشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016