دوشنبه 7 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزنی اعضای کميته‌ ويژه‌ مجلس با مصلحی برای پيگيری حوادث قم

ايسنا ـ رييس کميته‌ی ويژه‌ی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی برای پيگيری حوادث ۲۲ بهمن قم، از ديدار اعضای اين کميته با وزير اطلاعات خبر داد و گفت: در اين جلسه رايزنی‌هايی با آقای مصلحی برای همکاری بيشتر و شفاف‌سازی درباره‌ی حادثه‌ی ۲۲ بهمن قم انجام شد.

منصور حقيقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌که جلسه‌ی کميته‌ی ويژه‌ی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با وزير اطلاعات يک‌ونيم ساعت به طول انجاميد، گفت: در اين جلسه ضمن تبادل نظر اعضای کميسيون با وزير اطلاعات برای همکاری‌های بيشتر و شفاف‌سازی درباره‌ی حادثه قم، قرار شد پيگيری‌های لازم برای مشخص شدن ابعاد آن حادثه انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با بيان اين‌که در اين جلسه درباره‌ی غائله‌ی قم رايزنی‌هايی صورت گرفت،‌ اظهار کرد: کميته‌ی ويژه دوباره با وزير اطلاعات جلساتی را برگزار خواهد کرد.

نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس افزود: قرار است اعضای کميته‌ی ويژه‌ی مجلس فردا به ديدار مراجع قم بروند تا از نظرات آن‌ها درباره‌ی حادثه‌ی قم برای تهيه‌ی گزارش خود استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016