شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد شديد هاشمی رفسنجانی از حادثه قم

اکبر هاشمی رفسنجانی در نطق آغازين جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن حادثه ۲۲ بهمن شهر قم به عنوان اوج بداخلاقی ها در کشور تاکيد کرد: بايد با ريشه بداخلاقی ها برخورد شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی آيت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ابتدای سخنان خود از حضور حماسی مردم سراسر کشور در راهپيمايی يوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد و گفت: اين حضور، حاکی از درک قابل توجه و بالای مردم از شرايط خاص کشور از گذشته تاکنون است و بايد همه مسئولان خود را وامدار شور و وفاداری مردم دانسته و برای رفع مشکلات و جلب رضايت آنان بيشتر تلاش کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آيت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه ضمن ابراز تأسف از وقوع برخی بداخلاقی‌های سياسی در کشور به‌ويژه در شهر مقدس قم گفت: وقايع اين شهر در روز ۲۲ بهمن، اوج بداخلاقی‌های سياسی در کشور بود.

ايشان همچنين افزود: قم، شهر مرجعيت و خيزش انقلاب اسلامی است و اتفاقات رخ داده در اين شهر آن هم در روز ۲۲ بهمن، روز جشن ملی مردم ايران به‌هيچ‌وجه در شأن نظام جمهوری اسلامی نبود و کام دلسوزان نظام و مردم را تلخ کرد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تأکيد کرد: ابعاد اين حادثه و حوادث مشابهی که از گذشته تاکنون در نقاط ديگر کشور شاهد آن بوده‌ايم، حاکی از وجود و تقويت جريانی ناسالم از افراطی‌گری در کشور است که اگر در گذشته به طور جدّی مورد بررسی قرار می‌گرفت و با علل و ريشه‌های آن برخورد می‌شد، ديگر شاهد تکرار اين‌گونه بداخلاقی‌های کور سياسی در کشور نبوديم.

آيت الله هاشمی رفسنجانی در خاتمه ابراز اميدواری کرد: وقايع تلخ شهر قم نيز نبايد عادی تلقی شود و انتظار می‌رود به طور کامل مورد بررسی قرار گيرد تا مسببين آن شناسايی و با آنان برخورد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016