پنجشنبه 26 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: حادثه قم قابل پيش بينی بود و تذکر داده بوديم

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده ناجا با بيان اينکه دستگاه های مسئول در حال بررسی مقصران وقوع حادثه هستند، بيان داشت: طبق اطلاعات واصله وقوع حوادثی در مصلی امام خمينی قم به مسئولان تذکر داده شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال مهر در مورد دلايل تاخير ورود نيروی انتظامی به اتفاقات رخ داده در جريان سخنرانی علی لاريجانی رئيس مجلس در مصلی امام خمينی قم بيان داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات موجود احتمال وقوع چنين حادثه ای وجود داشت که به مسئولان نسبت به وقوع حوادثی از اين قبيل تذکر داده شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اظهار اينکه بايد تمهيدات بيشتری نسبت به پيشگيری از وقوع اين حادثه انجام می شد، اضافه کرد: دستگاههای مسئول در حال بررسی حادثه هستند و اگر سستی و قصوری از ناحيه مسئولان امنيتی رخ داده است برخورد خواهد شد.

سردار احمدی مقدم تاکيد کرد: آنچه که مهمتر از حادثه است، کسانی در لباس دفاع از دين و ولايت دست به اقداماتی می زنند که ناخشنود کننده برای مردم و ولايت است.

وی بيان داشت: بر اساس تصاوير و مستندات موجود حاشيه سازان در جشن بزرگ پيروزی انقلاب اسلامی افرادی متدين هستند که از روی غفلت و افراط اين اقدام را انجام داده اند و جا دارد توبه کنند و ديگران هم به تکرار چنين رفتارهايی در کشور دست نزنند. زيرا کشور در زمان کنونی به آرامش و عقلانيت نياز دارد و همه بايد دنباله رو رهبری باشيم.

فرمانده ناجا در پاسخ به ديگر سئوال خبرنگار مهر در مورد تامين امنيت نامزده ها و کانديداهای احتمالی رياست جمهوری تصريح کرد: ستاد امنيت انتخابات در وزارات کشور در حال تشکيل است و نمايندگان نيروی انتظامی حضور خواهند داشت، اما از نظر امنيتی ناجا پيش بينی های لازم را برای سفر تمامی نامزد ها و کانديداهای احتمالی در نظر گرفته است.

وی در ادامه بخشودگی جرائم راهنمايی و رانندگی از طريق پيامک را تکذيب کرد و افزود: مردم در خصوص پيامک های ارسالی و بخشودگی جرائم راهنمايی و رانندگی دقت بيشتری داشته باشند و شايعات روزهای اخير در مورد بخشودگی جرائم صحت ندارد.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد: شيطنت هايی انجام می شود و برای برخی از شرکتها درآمدی هم دارد که اميدواريم در اين موضوعات سهمی نداشته باشند.

وی گفت: نيروی انتظامی پيگيری ها را تا وصول نتيجه ادامه خواهد داد تا مسبب اصلی ارسال اين پيامک مشخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016