چهارشنبه 9 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۲۰ درصدی قيمت بليت مترو در سال ۹۲

• به موجب اين تصميم تمامی بليت‌های مدت دار مترو در سال آينده حذف می‌شود و در ساير بند‌ها نيز افزايش با نرخ ۲۰ درصدی اعمال خواهد شد.


ايلنا: رئيس کميسيون عمران و توسعه شورای شهر تهران، گفت: نرخ بليت متروی تهران در سال آينده ۲۰ درصد افزايش می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حمزه شکيب در گفت‌و‌گويی اختصاصی با ايلنا، با بيان اينکه روز گذشته جلسه کميسيون عمران درباره افزايش نرخ بليت مترو در سال ۹۲، برگزار شد، افزود: در اين جلسه لايحه پيشنهادی نرخ بليت متروی تهران در سال آينده بررسی شد که در پايان کميسيون نسبت به افزايش ۲۰ درصدی رای مثبت داد.

وی با اشاره به اينکه کميسيون عمران، کميسيون تخصصی مباحث تعيين کرايه‌هاست، گفت: قطعا اعضای شورای شهر با اين افزايش موافقت می‌کند زيرا ما با بررسی تمامی جوانب نسبت به اين درصد افزايش رای مثبت داديم و افزايش ما منطقی است.

رئيس کميسيون عمران و توسعه شورای شهر تهران، با اشاره به افزايش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۲، به افزايش هزينه‌های نگهداشت مترو پرداخت و اظهار کرد: در اين جلسه تصميم گرفته شد که تمامی بليت‌های مدت دار مترو در سال آينده حذف شود و در ساير بند‌ها نيز افزايش با نرخ ۲۰ درصدی اعمال شود.

شکيب با تاکيد بر اينکه تمام تلاش ما بر اين بوده است که مردم تحت فشار نباشند، گفت: شهرداری تهران نيز اين ميزان افزايش نرخ بيلت را پيشنهاد داده بود که به تاييد کميسيون عمران رسيد.

وی اعلام کرد: مترو ناچار است برای تامين هزينه‌های موجود در شرايطی که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند، هزينه‌های خود را به نوعی تامين کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016