دوشنبه 30 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات افزايش ۳۱ درصدی قيمت بليت قطار در آستانه عيد

مهر ـ مديرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا با اعلام جزئيات افزايش ۳۱ درصدی قيمت بليت قطار در آستانه عيد، در عين حال گفت: اين شرکت پيشنهاد افزايش ۴۲ درصدی قيمت بليت را به راه آهن داده بود که با ۳۱ درصد آن موافقت شد.


ناصر بختياری در گفتگو با مهر با اشار به افزايش ظرفيت ناوگان در نوروز امسال، گفت: برای نوروز امسال ورودی ناوگان جديد به رجا را داريم که افزايش جابه جايی مسافران را به دنبال دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا در خصوص افزايش قيمت بليت قطارهای اين شرکت در نوروز، اظهار داشت: در سال جاری همه شرکتهای مسافری افزايش قابل توجهی در قيمتها داشتند و بنا به درخواست رجا، اين افزايش قيمت برای قطارهای مسافری اين شرکت هم به راه آهن پيشنهاد شد.

وی افزود: درخواست شرکت رجء افزايش ۴۲ درصدی قيمت بليت بود که البته اين نرخ هم نمی تواند همه هزينه های شرکت را پوشش دهد و برای پوشش تمامی هزينه ها بايد افزايش ۴۹ درصدی را داشته باشيم اما پيشنهاد ما همان ۴۲ درصد به راه آهن بود.

بختياری با بيان اينکه شرکت راه آهن در نهايت با افزايش ۳۱ درصدی قيمت موافقت کرد، گفت: مطرح کرديم که در مراحل بعدی هزينه های شرکت از طريق يارانه دولتی تامين شود تا نسبت هزينه و خدمات شرکت با يکديگر متناسب باشند.

وی در خصوص حذف قطارهای اين شرکت از سوی راه آهن در برخی از مسيرها، بيان کرد: ۱۶ قطار و در مجموع ۲۵ رام قطار رجا از سوی شرکت راه آهن از برخی از مسيرها حذف شدند که در حال حاضر اين قطارها دوباره به خطوط ريلی بازگشتند اما نسبت به گذشته جابجايی ها از سوی شرکت راه آهن انجام گرفت که به دنبال تعامل با راه آهن برای بازگرداندن آن هستيم.

مديرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا در خصوص جابه جايی در زمان حرکت قطارها، اظهار داشت: ساعت‌های حرکت مطلوب برای قطارهای اين شرکت از سوی راه آهن تغيير کرده‌اند و زمان‌های در نظر گرفته شده برای ما رضايت بخش نيست که اميدواريم زمان حرکت قطارها دوباره به جايگاه قبلی بازگردد.

اين در حالی است که علی نيکزاد وزير راه و شهرسازی اخيرا به خبرنگاران گفته بود که قيمت بليت قطار و هواپيما در نوروز افزايش نخواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016