چهارشنبه 9 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون امنيت ملی: بانک‌ها بيش از ۴ ميليارد تومان يارانه مردم را برداشت کردند

• بانک‌های تجارت و کشاورزی از بانک‌هايی هستند که طی ماه‌های گذشته برداشت غير قانونی از يارانه نقدی مشتريان خود داشته‌اند

ايلنا ـ عضو کميسيون امنيت ملی، از برداشت غير قانونی يارانه نقدی مردم ايلام از سوی برخی از بانک‌های عامل اين استان خبر داد و گفت: تا کنون ميزان برداشت غير قانونی بانک‌های عامل فرا‌تر از ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان بوده است.

احمد شوهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينکه، برداشت يارانه نقدی و يا بلوکه کردن آن از سوی بانک‌های عامل غير قانونی و تخلف آشکار است، اظهار داشت: بانک‌های تجارت و کشاورزی از بانک‌هايی هستند که طی ماه‌های گذشته برداشت غير قانونی از يارانه نقدی مشتريان خود داشته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم ايلام با اشاره به اينکه در برخی از استان‌های مختلف کشور نيز، اين اتفاق رخ داده است،‌تصريح کرد: در اين زمينه بايد بانک مرکزی و سياستگذار مالی که وزارت اقتصاد است، پاسخگو باشد.

به گفته شوهانی، تا کنون ميزان برداشت غير قانونی بانک‌های ياد شده فرا‌تر از ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ايلنا، پيش از اين نيز اخباری از برداشت غير قانونی يارانه نقدی از سوی بانک کشاورزی مخابره شد که خبرنگار ايلنا در تماسی با محمد طالبی، مدير عامل بانک کشاورزی، اين موضوع را پيگيری کرد.طالبی با تکذيب اين خبر، اعلام کرده بود که مستندات بانک هيچگونه تخلفی را در شعب بانک کشاورزی در اين زمينه نشان نمی‌دهد.

ارز ۲ هزار تومانی در بودجه
عضو کميسيون امنيت ملی، همچنين از عدم موافقت مجلس با نرخ ارز پشنهادی دولت در بودجه ۹۲ خبر داد و بيان داشت: به نظر می‌رسد قيمت اعلام شده از سوی دولت ۲ هزار تومان است، اما اکثريت مجلس با اين امر موافق نيستند.

شوهانی تصريح کرد: نمايندگان عدم تعيين نرخ ارز و سقف صادرات نفت را خواستار هستند.

نماينده مردم ايلام اظهار داشت: در شرايط فعلی کشور تعين سقف برای نرخ ارز و نفت غير منطقی بوده و بايد بودجه بر اساس واقعيات اقتصادی حال حاضر کشور تصويب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016