دوشنبه 25 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: دولت برای اجرای گام دوم هدفمندی يارانه‌ها جدی است

ايلنا- تبريز: استاندار آذربايجان شرقی از ديدار اعضای مجمع نمايندگان استان در مجلس شورای اسلامی با رييس جمهوری اسلامی ايران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا احمد عليرضابيگی با بيان اين که در اين ديدار در مورد مسايل مختلف استان گفتگو شد، افزود: محمود احمدی‌نژاد رييس جمهوری اسلامی ايران در اين ديدار تصميم جدی دولت را برای اجرای گام دوم هدفمندی يارانه‌ها اعلام و اين اقدام را ضرورت گريزناپذير اقتصاد کشور بيان کرد.

اجرای هدفمندی يارانه‌ها بهترين راه حل مشکلات اقتصادی است

وی با اشاره به تاکيد رييس جمهور بر همراهی نمايندگان مجلس شورای اسلامی با دولت در اجرای هرچه بهتر اين طرح، خاطرنشان کرد: دکتر احمدی‌نژاد با بيان اين که اجرای گام دوم هدفمندی يارانه‌ها بهترين راه حل مديريت مشکلات اقتصادی است، تصريح کرد که با اجرای اين گام درآمد حاصل از آن صرف هزينه‌های جاری خواهد شد و در نتيجه می‌توان پول نفت را صرف توسعه عمرانی کشور کرد.

حضور احمدی نژاد در مجلس از اختيارات رييس جمهوری است

عليرضابيگی همچنين از گله‌مندی رييس جمهور نسبت به تخريب دولت توسط برخی از نمايندگان مجلس در نطق پيش از دستور خبر داد و افزود: دکتر احمدی‌نژاد حضور خود در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری را از اختيارات رييس جمهوری دانست و بر اجرای کامل مفاد قانون اساسی در اين خصوص تاکيد و در عين حال تصريح کرد تمام هجمه‌ها را به خاطر ملت ايران تحمل می‌کنيم.
دولت از توسعه و پيشرفت آذربايجان شرقی حمايت جدی دارد

استاندار آذربايجان شرقی با بيان اين که احمدی‌نژاد پس از استماع نظرات نمايندگان استان آذربايجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، حمايت دولت از توسعه و پيشرفت اين استان را مورد تاکيد قرار داد، افزود: رييس جمهور در اين ديدار در خصوص تخصيص صد درصدی اعتبار طرح‌های مهر ماندگار تا پايان سال جاری، تامين اعتبار مورد نياز پروژه‌های نيمه‌تمام و مهم استان، ارتقای سهم استان از تسهيلات بانکی و منابع صندوق توسعه ملی، بررسی استمهال وام‌های کشاورزی در مناطق زلزله‌زده، راه‌اندازی فاز اول متروی تبريز، حمايت مالی از تيم فوتبال تراکتورسازی و بررسی طرح توسعه چرم و کفش و طرح توسعه فرش تبريز در هیأت دولت قول مساعد داد.

وی خاطرنشان کرد: نمايندگان مردم آذربايجان شرقی در مجلس شورای اسلامی هم در اين ديدار از اقدامات دولت در مناطق زلزله‌زده استان قدردانی کرده و با مطرح کردن موضوعات مختلف، توجه و رسيدگی جدی دولت به آنها را خواستار شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تقويت زيرساخت‌های مناطق زلزله‌زده مورد تأکيد دولت است

عليرضابيگی اضافه کرد: تقويت زيرساخت‌های مناطق زلزله‌زده به ويژه احداث بزرگراه تبريز- اهر و خواجه- ورزقان و استمرار روند بازسازی اين مناطق، استفاده از ظرفيت‌های معدنی استان به ويژه معدن مس سونگون و تعهدات شرکت ملی مس ايران در خصوص ايجاد صنعت ذوب و اسيد در منطقه، رسيدگی به موضوع موسسه جوانان خير از سوی يک گروه معتمد، تامين منابع مالی مورد نياز طرح‌های عمرانی استان، تامين نياز مالی تيم تراکتورسازی تبريز و پيگيری جدی طرح توسعه چرم و کفش تبريز از موضوعات مطرح شده توسط نمايندگان استان در اين ديدار بود.

وی افزود: در اين ديدار مقرر شد معاون امور مجلس رياست جمهوری مسئوليت پيگيری و بررسی موضوعات مطرح شده را بر عهده گيرد.

گفتنی است در ديدار مجمع نمايندگان آذربايجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با رييس جمهور معاونان عمرانی و برنامه‌ريزی استاندار آذربايجان شرقی نيز حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016