شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات گزارش مجلس؛ حادثه قم سازماندهی شده بود، اخلالگران برای کل سيستم برنامه دارند

مهر ـ عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی به گزارش کميته بررسی کننده حادثه روز ۲۲ بهمن شهر قم و اخلال در سخنرانی رئيس مجلس اشاره کرد و گفت: در اين گزارش مطالبی مبنی بر دستور کار گروههای اخلال گر برای آينده وجود دارد که موجب نگرانی شديد اعضای کميسيون شده تا به صورت جدی موضوع را پيگيری کرده و خواستار برخورد جدی با مسببان حادثه باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عوض حيدرپور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با تاکيد بر اينکه طبق گزارش کميته بررسی کننده حادثه ۲۲ بهمن روز قم، اختلال در سخنرانی رئيس مجلس با برنامه ريزی و سازماندهی شده بوده است، گفت: بر همين اساس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس به طور جدی پيگير موضوع است تا ريشه ها شناسايی شوند و پس از شناسايی هم از مسئولان مربوطه درخواست شود تا با عاملان حادثه برخورد جدی صورت گيرد.

وی افزود: در جريان حادثه قم عوامل متعددی دخالت داشتند که شناسايی شده اند. برنامه ريزی آنها به اين صورت بوده که صرفا برای يکی دو روز برنامه نداشتند بلکه برای کل سيستم برنامه دارند.

عضو کميسيون امنيت ملی وسياست خارجی مجلس گفت: گزارش کميته مربوطه زمانی که در کميسيون ارائه شد، نگرانی عميقی را به وجود آورد زيرا اين گروهها برای آينده نيز برنامه هايی دارند که به نظر می رسد بايد با اين اتفاقات به طور جدی برخورد شود.

به گزارش مهر، در روز ۲۲ بهمن عده ای در حرم حضرت معصومه (س) با اخلال در سخنرانی رئيس مجلس شورای اسلامی به سمت وی مهر و کفش پرتاب کردند. پس اين رويداد مجلس کميته ای برای بررسی موضوع تشکيل داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016