پنجشنبه 3 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات جلسه نمايندگان با احمدی‌نژاد: پرهيز از تنش بين دولت و مجلس تا انتخابات

مهر ـ در جلسه اخير ۲۵ نماينده مجلس شورای اسلامی با رئيس جمهور، وی بر حمايت همه جانبه از اصول انقلاب، وفاداری به ملت و رهبری تاکيد کرده و مقرر شده است تا انتخابات بين دولت و مجلس هيچگونه تنشی صورت نگيرد.

سيد اميرحسين قاضی زاده نماينده مردم مشهد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه روز يکشنبه حدود ۲۵ نفر از نمايندگان مجلس با رئيس جمهور گفت: در اين جلسه برخی اعضای فراکسيون اصولگرايان و تعدادی نيز از فراکسيون رهروان ولايت حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: از آنجايی که رهبر معظم انقلاب در بيانات اخيرشان تاکيد بر رفاقت و وحدت مسئولان کشور داشتند ما نيز در همين راستا به ديدار رئيس جمهور رفتيم.

قاضی زاده با بيان اينکه ضرورت دارد رئيس جمهور کاری کند که مشکلات به حداقل برسد و زمينه اختلاف ايجاد نشود گفت: در اين جلسه آقای احمدی نژاد مجدد بر حمايت همه جانبه از اصول انقلاب، وفاداری به ملت و رهبری تاکيد کرد.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه اين جلسه آزاد بود و دو طرف موضوعات خود را آزادانه مطرح می کردند گفت: البته نيازی به رسانه ای شدن برخی اظهارات انجام گرفته از سوی دو طرف در اين جلسه نيست.

قاضی زاده با بيان اينکه هدف اين جلسه حول و حوش وحدت و تبعيت از ولی امر بود افزود: در اين ديدار برخی نمايندگان عنوان کردند که اگر مسئولان اين کار را انجام ندهند مردم آن شخص را مورد اعتراض قرار می دهند و انتخاب روشی غير از اين منجر به حل مسئله ای نخواهد شد و تنها باعث ايجاد اختلاف بين مسئولان و مردم با مسئولان می شود.

وی در پاسخ به اين سئوال که نتيجه اين جلسه را چطور ارزيابی می کنيد گفت: نتيجه را بايد در عمل بعد از جلسه جستجو کرد. معمولا اين طور جلسات خوب برگزار می شود و خروجی آن اين است که همه شهادتين گفته و اعلام می کنند ما پای کار هستيم و نسبت به انقلاب تعهدات عميق و آرمانی داريم.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به اينکه عمل افراد بعد از برگزاری اين جلسات و تعهدات مهم است تصريح کرد: ما در گذشته چندين جلسه با رئيس جمهور داشتيم و ايشان همين تعهدات را دادند اما بعد از آن شاهد نامه نگاری ها بوديم حتی بعد از نامه نگاری ها نيز جلساتی با ايشان داشتيم اما باز هم شاهد برخی اتفاقات نادرست بوديم.

وی با بيان اينکه شخصا به خاطر تکرار اين اتفاقات ديگر در مورد اين گونه جلسات قضاوتی نمی کنم و تنها به عمل افراد توجه می کنم اظهار داشت: البته مردم چشم بينا دارند و رفتارها را رصد می کنند.

قاضی زاده افزود: در اين جلسه قرار شد تا انتخابات بين دولت و مجلس شاهد هيچگونه تنشی نباشيم.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس همچنين در خصوص علت شکل گيری اين جلسه گفت: ظاهرا آقای نبويان با آقای فروزنده معاون پارلمانی رئيس جمهور اين جلسه را هماهنگ کردند و از سوی معاون رئيس جمهور، نماينده ها دعوت شدند.

وی اظهار داشت: در اين جلسه حدود ۱۰ نفر از نمايندگان اظهارت خود را بيان کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016