دوشنبه 14 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات؛ تاکيد نمايندگان استانی بر حضور خاتمی در انتخابات رياست جمهوری

• در جلسه شب گذشته علاوه بر کميته سياسی که مسئول بررسی انتخابات رياست جمهوری است، کميته انتخابات نيز گزارشی از کار‌های صورت گرفته ارائه کردند.


ايلنا: شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طبق روال هر هفته اقدام به برگزاری جلسات شورای هماهنگی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، با توجه به اينکه در جلسه هفته گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مسئوليت انتخابات شورا‌ها بر عهده کميته انتخابات گذاشته شده بود در جلسه شب گذشته علاوه بر کميته سياسی که مسئول بررسی انتخابات رياست جمهوری است، کميته انتخابات نيز گزارشی از کار‌های صورت گرفته ارائه کرد. کميته‌های مذبور در بررسی‌های خود طی جلسه‌ای با ابتکار، نجفی و مسجد جامعی از ديدگاه و نظرات آن‌ها استفاده کرده‌اند.

علاوه بر اين در اين جلسه، نمايندگان استانی شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان نيز حضور داشته و نظرات و جمع بندی‌های خود را در مورد رويکرد اصلاح طلبان ارائه کردند. نمايندگان استانی اين شورا اصرار زيادی در مورد حضور شخص خاتمی در انتخابات رياست جمهوری داشتند.

بر اين اساس و طبق گزارشی که ستاد برگزاری کنگره اصلاح طلبان از روند اقدامات خود در جلسه شب گذشته ارائه کرده است، مقرر شده تا نتيجه گيری نهايی در مورد انتخابات سال آينده در اين کنگره اعلام شود.

گفتنی است؛ جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شب گذشته در حالی برگزار شد که به گفته ژاله فرامرزيان سخنگو و رئيس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام مسئولان امنيتی وی اجازه مصاحبه در مورد جزئيات اين جلسه را ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016