دوشنبه 14 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: با اجازه از قرآن کانديدا می‌شوم

"امروز در مسير آمدن به ديواندره، قرآنی را که ماموستای مسجد صلاح‌الدين ايوبی به من داده بود باز کردم و از قرآن مجيد نيز چنين اجازه‌ای گرفتم".


ايلنا: دبير‌مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع مردم ديواندره کردستان رسما اعلام کانديداتوری برای يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا از ديواندره، محسن رضايی در جمع مردم ديواندره، گفت: تا به حال بارها از من سوال شده که در صحنه انتخابات شرکت می‌کنم يا خير و من پاسخ به اين سوال را به مکان و زمان مناسب موکول کرده بودم و امروز در جمع مردم ديواندره در استان کردستان اعلام می‌کنم که در انتخابات آينده رياست جمهوری شرکت خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: من در اين شهر اعلام کانديداتوری می‌کنم تا عقيده و رويکرد خود را برای حل مسايل کشور و در راس آنها بيکاری و تورم، با کمک مردم و جوانان نشان دهم.

وی افزود: خيلی‌ها به من توصيه می‌کردند که حضور در صحنه انتخابات را به طور رسمی در تهران اعلام کنم، چون بيشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گيرد، اما من به دلايلی که گفتم تصميم گرفتم که در ديواندره اين موضوع را اعلام کنم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: "امروز در مسير آمدن به ديواندره، قرآنی را که ماموستای مسجد صلاح‌الدين ايوبی به من داده بود باز کردم و از قرآن مجيد نيز چنين اجازه‌ای گرفتم".

وی در ادامه به مسايل اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز درآمد مردم اساس شکل‌گيری زندگی است، اگر هزينه‌های توليد و به طبع درآمد مردم افزايش يابد شاهد کاهش مهاجرت و حتی معکوس شدن مهاجرت‌ها خواهيم بود و اين ظيفه‌ای است که مسئولان بر عهده دارند.

رضايی با بيان اين اعتقاد که بايد در توليد اشتغال به مردم اعتماد کنيم تا هم بيکاری و هم گرانی بر طرف شود، چون هرجا که مردم را به حساب آورده‌ايم سخت‌ترين موانع را نيز برطرف کرده‌ايم و نمونه آن دفاع مقدس است، ادامه داد: امروز در کشور ما فاصله‌های زيادی بويژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ ايجاد شده است که اينها بايد حل شده و سرو سامان يابد و اين شدنی است و ما بايد اوضاع را با کمک مردم درست کنيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تيپ و رويکرد من چنين است که با مردم و جوانان کار می‌کنم و برای اين کار برنامه‌های مفصلی را تدارک ديده‌ام. به ياری خداوند و مردم و با راهنمايی‌های داهيانه مقام معظم رهبری در سالهای آينده نه تنها تحريم‌ها را کنار خواهيم زد بلکه اقتصاد ايران را نيز به شکوفايی خواهيم رساند و اين شدنی است و شرطش به حساب آوردن مردم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016