چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان بازرسی کل کشور: سعيد مرتضوی حق امضا ندارد

مهر ـ بر اساس نامه ارسال شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور به سازمان تامين اجتماعی سعيد مرتضوی ديگر حق امضا در آن سازمان را ندارد.

يک منبع آگاه در سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: نامه ای از سوی سازمان بازرسی به سازمان تامين اجتماعی ارسال شده که ديگر سعيد مرتضوی حق امضا در اين سازمان را ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع آگاه گفت: اين نامه بر اساس حکم ديوان عدالت اداری و تائيد سازمان بازرسی ارسال شده است.

به گزارش مهر، نيمه های اسفند ماه سال گذشته بود که آمدن سعيد مرتضوی به سازمان تأمين اجتماعی بازتابهايی در بر داشت و در نهايت علی‌رغم مخالفت بعضی از نمايندگان مجلس مرتضوی بر صندلی رياست بزرگترين سازمان بيمه‌ای و اقتصادی کشور نشست ولی اين اقدام تاپای استيضاح وزير کار هم رسيد چرا که ديوان عدالت اداری حکم غيرقانونی بودن اين انتصاب را صادر کرده بود. هر چند وزير کار بيکار شد ولی همچنان سعيد مرتضوی بر مسند رياست باقی ماند تا اينکه اين بار سازمان بازرسی نامه ای صادر کرده که اين رئيس ديگر حق امضا ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016