دوشنبه 21 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمع آوری هفته‌نامه پنجره به خاطر تصوير درشت صورت احمدی‌نژاد بر روی جلد

مهر ـ معاون سردبير هفته‌نامه پنجره با بيان اينکه محتوای اين ويژه نامه هيچ تغييری نخواهد کرد و تنها عکس روی جلد آن عوض می شود گفت: قرار است اين ويژه نامه در روز چهارشنبه و يا پنجشنبه مجدد منتشر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سجاد رحمانی معاون سردبير هفته‌نامه پنجره در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جمع آوری ويژه نامه نوروزی اين هفته نامه از کيسوک های روزنامه فروشی گفت: وقتی مطالب نشريه منتشر و توزيع شد نظر مدير مسوول اين هفته نامه اين بود که اخلاق اسلامی حکم می‌کند که عکس روی جلد اين ويژه نامه عوض شود و از سويی بازخورد مخاطبان اين هفته نامه و تماس آنها با دفتر اين نشريه باعث شد تا تصميم به جمع آوری اين ويژه نامه بگيريم.

وی با بيان اينکه محتوای اين ويژه‌نامه هيچ تغييری نخواهد کرد و تنها عکس روی جلد آن عوض می شود گفت: قرار است اين ويژه نامه در روز چهارشنبه و يا پنجشنبه مجدد منتشر شود.

مدير فنی و اجرايی هفته نامه پنجره اظهار کرد: جمع آوری اين ويژه‌نامه با دستور هيچ مقام مسوول و يا نهادی نبوده و همان شبکه توزيع که اين نشريه را در سراسر کشور توزيع کرده است اقدام به جمع آوری آن کرده و قرار است تا فردا تمام اين ويژه نامه ها از کيوسک های سراسر کشور جمع آوری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016