سه شنبه 22 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين جزئيات پرونده مهدی هاشمی

ايسنا ـ معاون اول قوه قضاييه گفت: براساس اعلام رسمی قوه قضاييه، رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی برعهده قاضی ناصر سراج معاون سياسی امنيتی دادستان کل کشور است که هنوز در حال مطالعه پرونده است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين «سيد ابراهيم رئيسی» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين وضعيت رسيدگی به پرونده «مهدی هاشمی»، اظهار داشت: همانطور که اعلام شده است پرونده مهدی هاشمی آماده و در اختيار قاضی پرونده قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اول قوه قضاييه ادامه داد: کيفرخواست مهدی هاشمی صادر شده است و منتظر اتمام مطالعه قاضی سراج هستيم تا پس از اتمام مطالعه وقت دادگاه تعيين شود.

وی درباره زمان احتمالی دادگاه تا قبل از انتخابات رياست جمهوری، تصريح کرد: دستگاه قضايی می‌خواهد اين پرونده مورد رسيدگی قرار بگيرد و همه آنچه را که برای رسيدگی به پرونده مذکور ضروری است آماده کرده است؛ فقط پس از اتمام مطالعه قاضی پرونده زمان آن اعلام می‌شود.

اما در ادامه پيگيری‌های باشگاه خبرنگاران درباره زمان تشکيل جلسه دادگاه «مهدی هاشمی» قاضی ناصر سراج در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضايی باشگاه خبرنگاران گفت: هر موقع دادگاه تعيين وقت شود رسما اعلام می‌کنم، من نمی‌توانم چيزی قبل از تشکل جلسه بگويم و حق صحبت در اين باره را ندارم، هيچ يک از قضات تا زمان قبل از جلسه دادگاه‌ها حق صحبت ندارند.

همچنين محمود عليزاده طباطبايی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضايی باشگاه خبرنگاران، درباره وقت دادگاه مهدی هاشمی، اظهار داشت: هنوز وقت دادگاه تعيين نشده است.

وکيل مهدی هاشمی ادامه داد: زمانی که وقت دادگاه تعيين شود می‌توانم پرونده را مطالعه کنم و از جزئيات آن آگاه شوم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016