چهارشنبه 7 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش ضربان قلب مهدی خزعلی در هشتاد و هشتمين روز اعتصاب غذا

در هشتاد و هشتمين روز از اعتصاب غذای مهدی خزعلی، ضربان قلب اين زندانی سياسی دچار کاهش شد.

به گزارش ندای سبز آزادی اين زندانی سياسی که نهم آبان ماه در جلسه سرای اهل قلم بازداشت شد، در حالی در اعتصاب غذا و زندان بسر می برد که بيش از يک ماه است حکم آزادی وی به قيد وثيقه صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طی هشتاد و هشت روز اعتصاب غذا بارها مهدی خزعلی به بهداری زندان منتقل شده و اعضای خانواده نسبت به وضعيت سلامت وی ابراز نگرانی شديد کرده اند. کاهش شديد فشار خون، کاهش وزن، ضعف مفرط جسمانی و بينايی از جمله مشکلاتی است که اين زندانی سياسی با آن رو به روست.

فرزند مهدی خزعلی با مراجعه به تمامی نهادهای مرتبط اعم از دفتر رهبری، مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس، قوه قضاييه و … نسبت به وضعيت پدر خود هشدار داده است.

پيش از اين بارها گفته شده است که هدف از ادامه حبس اين زندانی سياسی شکستن روحيه وی می باشد. بعد از اينکه برای مدتی فردی که متهم به جاسوسی برای اسراييل بود هم سلول مهدی خزعلی شد، اينک به گفته فرزند اين زندانی سياسی او با يک قاچاقچی مواد مخدر هم سلول شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016