پنجشنبه 8 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام نوروزی رضا شهابی برای با هم بودن، بهتر بودن و بهتر زيستن

کلمه ـ رضا شهابی عضو هيات مديره و خزانه دار سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پيامی نوروز را به مردم ايران تبريک گفت. او در بخشی از پيام خود نوشته است: ” به استقبال نوروز می رويم، برای با هم بودن، بهتر بودن و بهتر زيستن.”

به گزارش کلمه، اين فعال سنديکايی همچنين به ديدار مادر ستار بهشتی، کارگر وبلاگ نويسی که زير شکنجه ماموران نيروی انتظامی جان خود را از دست داد، رفت.

رضا شهابی ضمن نشر عکسی از اين ديدار در صفحه فيس بوک خود خطاب به مادر ستار بهشتی نوشته است: “مادرم اولين عيد برادرم ستار را به شما شير زن و مردم آزاديخواه و برابری طلب تبريک و تسليت عرض می کنم.”

متن پيام نوروزی رضا شهابی به مردم ايران به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهار آمد اما نبود حياتی!

فرا رسيدن بهار می تواند آغازی نو در مسير ساختن يک زندگی بهتر باشد؛ آغازی برای ترک زشتی ها و عادات بد و شروعی تازه برای يک زندگی انسانی همراه با آسايش و رفاه برای تمام جامعه و نه تنها برای درصد کمی از آن. پس به استقبال نوروز می رويم، برای با هم بودن، بهتر بودن و بهتر زيستن.

هموطنان عزيز! نوروز در حالی فرا می رسد که سال گذشته سالی پرفراز و نشيب برای اکثريت زحمتکش جامعه بود؛ مردم در شرايط سخت اقتصادی و معيشتی، تورم افسارگسيخته، نداری و بيکاری سال را به آخر رساندند! از صميم قلب اميدوارم در سال جديد با اتحاد و همبستگی طبقاتی بتوانيم گامی در مسير زدودن تاريکی ها و ناعدالتی ها برداريم و زندگی بهتری برای فرزندان مان – که آينده متعلق به آنهاست – بسازيم.

سال نو و عيد نوروز را به عموم کارگران، زنان و مردان آزاديخواه و عدالت طلب ايران، افغانستان و ديگر کشورهای منطقه که نوروز را جشن می گيرند و هم طبقه ای هايمان در سراسر جهان و همچنين به همکاران عزيزم در سنديکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه و نيز معلمان، پرستاران، دانشجويان، زنان و مادران داغ ديده، شخصيت های مردمی و کليه کارگران زندانی، زندانيان سياسی و خانواده های آنان شادباش می گويم و آرزو می کنم که سال جديد عالی ترين و شايسته ترين دستاوردها را برای همه اين عزيزان به همراه داشته باشد.

نوروز ۱۳۹۲
رضا شهابی
عضو هيات مديره و خزانه دار سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016