شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بودجه بخش صنعت نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است

• در فصل صنعت دولت به بودجه انبساطی توجه ويژه داشته
• متاسفانه دولت بخش صنعت را شتابزده جمع‌بندی کرده
• احمدی‌نژاد شتاب‌زده درخصوص واگذاری واحدهای توليدی و واحدهای بزرگ صنعتی شرکت‌های دولتی و خصوصی در بودجه سال ۹۲ ورود پيدا کرده
• برای کمک به توليد و بيکاری برنامه‌هايی داريم


ايلنا: عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: احمدی‌نژاد در بودجه سال ۹۲ متاسفانه ۱۲ درصد سهم صنعت و اعتبارات صنعت را نسبت به سال گذشته تقليل داده است.
کمال‌الدين پيرموذن در گفتگو با خبرنگار ايلنا، در رابطه با بررسی بودجه در کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: اعضای کميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان سال گذشته جلسات بسياری را برای بررسی بودجه برگزار و کليات و برخی از بندهای مربوط به کميسيون صنايع معادن را بررسی کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم اردبيل نمين و سرعين در خانه ملت گفت: درحاليکه رئيس جمهور بيان می‌کند بودجه انتقباضی را به مجلس ارائه کرده اما در فصل صنعت به بودجه انبساطی توجه ويژه داشته و متاسفانه اين بخش را شتابزده جمع بندی کرده است.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه تصريح کرد: احمدی نژاد شتاب زده درخصوص واگذاری واحدهای توليدی و واحدهای بزرگ صنعتی شرکت‌های دولتی و خصوصی در بودجه سال ۹۲ ورود پيدا کرده و بی‌شک با اينگونه نگاه بالا بردن بهره‌وری که هدف اصلی در اين واحدها می‌باشد؛ ناديده گرفته شده است.
عضو هيات رئيسه فراکسيون کارگری در مجلس خاطرنشان کرد: اعضا کميسيون صنايع و معادن مجلس در راستای بررسی بودجه مربوط به کميسيون کميته‌هايی را تشکيل داده و اين کميته‌ها فعاليت‌های خود را از همان آغاز کار بررسی بودجه سال ۹۲ شروع کرده‌اند.
وی اظهارداشت:تاکنون اعضای کميسيون نظرات و پيشنهادات و طرح‌هايی را که برخی از مسوولان و نمايندگان در زمينه صنعت دارند را در کميسيون جمع آوری کرده‌اند.
عضو فراکسيون رهروان ولايت در مجلس گفت: باتوجه به هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص خام فروشی نفت درصدد هستيم تا طرح‌هايی را به کميسيون تلفيق ارائه کنيم تا کمک کنيم که نفت بواسطه مشتقاتش فروخته شود.
عضو کميسيون صنايع ومعادن مجلس همچنين خاطرنشان کرد: برای کمک به توليد و بيکاری در کشور برنامه‌هايی را در اختيار داريم و در آينده نزديک اين برنامه‌ها را نيز به کميسيون تلفيق ارائه خواهيم کرد.
پيرموذن در پايان به اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها و عدم پرداخت يارانه بخش صنعت توسط دولت اشاره و تصريح کرد: در توجه دولت به بخش صنعت در بودجه سال ۹۲ از سهم ۳۰ درصدی هدفمندی يارانه‌ها؛ دولت در بودجه جديد تنها ۱۵ درصد از بودجه را به بخش صنعت اختصاص داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016