یکشنبه 11 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رفسنجانی شعار رهبر را به معجزه تشبيه کرد

ناصر اعتمادی ـ راديو بين المللی فرانسه ـ علی اکبر هاشمی رفسنجانی، تحقق شعار "حماسه سياسی، حماسۀ اقتصادی" در سال جديد را به معجزه تشبيه کرد و گفت که واقعی شدن اين شعار نيازمند تغيير در شيوه های اجرايی کشور و تعامل با جهان خارجی برای کاستن از تحريم‌ها و دشمنی‌ها عليه جمهوری اسلامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اکبر هاشمی رفسنجانی که اين سخنان را در ديدار با اعضای خانۀ کارگر ايران ايراد می کرد، همچنين اظهار داشت که شرايط اقتصادی کنونی کشور بيش از همه بر اقشار مزدبگير و کسانی که درآمد ثابت دارند فشار آورده و آنان را در وضعيتی رنج آور قرار داده است.

او جهش تورمی سال گذشته را نتيجۀ سوءمديريت داخلی و تحريم‌های خارجی دانست و ابراز اميدواری کرد که اتخاذ سياست‌های صحيح اقتصادی در سال جاری، اميد را به مردم ايران بازگرداند.

رهبر جمهوری اسلامی، آيت الله خامنه ای، در سخنانی که به مناسبت تحويل سال جديد ايراد نمود، سال ۱۳۹۲ را سال "حماسه سياسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری کرد.

طی سال های اخير محور نامگذاری های سالانۀ رهبر جمهوری اسلامی عمدتاً مشکلات و مسائل اقتصادی کشور بوده است که نوعاً گويای وضعيت اقتصادی ايران و حساسيت و نگرانی های رهبر جمهوری اسلامی نسبت به اين وضعيت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016