چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ده‌ها زندانی سیاسی از زندان اوین آزاد شدند

کميته گزارشگران حقوق بشر - از حوالی عصر امروز سه شنبه ۲۰ فروردين تا اين لحظه حدود ۳۵ زندانی سياسی از زندان اوين آزاد شده‌اند.

بنا به اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، از اين ميان سامان حميدی، امير گرشاسبی، غوربيان، صداقت، لاهوتی، علی‌ شريعتی‌، ابوالفضل قاسمی و جواد زاکانی آزاد شده و هم چنين سيد عليرضا سيديان و داور حسينی‌ هر کدام از دو سال و نيم تخفيف مجازات حبس برخوردار شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين زندانيان اکثراً از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات بحث برانگيز رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ هستند و بدون هيچ توضيحی مبنی بر اينکه به مرخصی يا آزادی مشروط فرستاده می‌‌شوند از زندان آزاد شده اند.

گفتنی است که پيش از اين و در روز‌های پايانی ماه اسفند تعداد ديگری از زندانيان سياسی از جمله عماد بهاور، نسرين ستوده، مهدی خدايی سيم سلطان بيگی، عاليه تبرايی، حسن زيد آبادی، علی اکبر محمدزاده، محمد رضايی، شهاب الدين مرتضوی ، کاميار پارسا، مهرداد آهن خواه، سامان حميدی آزادی، مجيد صداقت، حسن فرجی، بهزاد هوشمند، حسن خداوردی و مصطفی بادکوبه ای به مرخصی نوروزی فرستاده شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016