پنجشنبه 22 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری دادگاه محسن قشقايی زاده و محمد پارسی‌

کميته گزارشگران حقوق بشر - محسن قشقايی زاده و محمد پارسی از فعالين جنبش سبز و بازداشت شدگان سرای اهل قلم روز گذشته برابر با سه شنبه ۲۰ فروردين مورد محاکمه قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر، محمد پارسی و محسن قشقايی زاده که در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ با احضاريه کتبی‌ به دادگاه انقلاب فرا‌خوانده شده بودند، روز گذشته مورد محاکمه قرار گرفته و محسن قشقايی زده در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی پير‌عباسی و محمد پارسی‌ در شعبه ۱۵ به رياست قاضی صلواتی مورد محاکمه قرار گرفته و بصورت شفاهی‌ به آنها اعلام شد که مجدداً برای صدور حکم به دادگاه احضار خواهند شد.

اين دو زندانی جنبش سبز به اتهام اجتماع و تبانی برای اقدام عليه امنيت ملی‌ به همراه تعداد ديگری بازداشت و در بند‌های امنيتی زندان اوين مورد بازجويی قرار گرفته بودند.

در پی‌ ورود نيروهای امنيتی به جلسه سرای اهل قلم در تاريخ سه شنبه ۹ آبان٬ حدود ۷۰ نفر بازداشت شده بودند که پس از آزادیِ بسياری از متهمين، از اين ميان ۱۷ نفر که مهدی خزعلی هم در ميان آن‌ها بود بوسيلهٔ يک دستگاه ون به زندان اوين منتقل و دو نفر ديگر نيز به نام‌های پژمان ظفرمند و مهدی کريمی در اقدامی جداگانه توسط پليس امنيت بازداشت و به اوين منتقل شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016