یکشنبه 25 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار اکبر امینی و پژمان ظفرمند، از فعالان جنبش سبز به دادگاه انقلاب

کمیته گزارشگران حقوق بشر - اکبر امینی و پژمان ظفرمند، از فعالین جنبش سبز و بازداشت شدگان سرای اهل قلم جهت دفاع از اتهامات وارده به دادگاه انقلاب تهران احضار شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اخبار رسیده به کمیته گزارشگران حقوق بشر، اکبر امینی در روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و پژمان ظفرمند روز دو شنبه ۲۶ فروروردین ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیر‌عباسی و به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

در روز ۲۰ فروردین نیز دو نفر دیگر از بازداشت شدگان سرای اهل قلم به نام محسن قشقایی‌زاده و محمد پارسی توسط قاضی صلواتی و قاضی پیر عباسی مورد محاکمه قرار گرفته بودند، احمدرضا احمدی نیز در تاریخ ۲۳ اسفند به شب ۱ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمد‌زاده احضار شده بود.

در پی‌ ورود نیروهای امنیتی به جلسه سرای اهل قلم در تاریخ سه شنبه ۹ آبان٬ حدود ۷۰ نفر بازداشت شده بودند که پس از آزادیِ بسیاری از متهمین، از این میان ۱۷ نفر که مهدی خزعلی هم در میان آن‌ها بود بوسیلهٔ یک دستگاه ون به زندان اوین منتقل و دو نفر دیگر نیز به نام‌های پژمان ظفرمند و مهدی کریمی در اقدامی جداگانه توسط پلیس امنیت بازداشت و به اوین منتقل شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016