پنجشنبه 29 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنرانی احمدی نژاد در مراسم ورزشگاه آزادی

• احمدی نژاد در سخنرانی خود هيچ نامی از اسفنديار رحيم مشايی به زبان نياورد و همچنين در شعارهای خود از گفتن زنده باد بهار پرهيز کرد
• ثبت ۱۴۰ ميليون نفر سفر در کشور در نوروز يک رکورد تاريخی است و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان ريخت.

ايلنا ـ محمود احمدی نژاد رئيس جمهور در اجتماع و مراسم تجليل از خادمين ستاد تسهيلات سفرهای کشوردر حالی سخنرانی کرد که هيچ نامی از اسفنديار رحيم مشايی به زبان نياورد و همچنين در شعارهای خود از گفتن زنده باد بهار پرهيز کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس جمهور با اشاره به همت بالای ملت ايران گفت: يک ملت برای رسيدن به قله نيازمند هميشگی همبستگی، عشق و محبت است و ملت ايران در طول تاريخ نشان داده است که پرچم دار اين ويژگی ها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: امروز در دوره خيزش دوباره ملت ايران و بازيابی روح آزاد انديش و صلح خواه اين ملت يک بار ديگر شاهد فتح دوباره قله ها هستيم و امروز ملت ايران برای رشد و آگاهی و در جهت پيشرفت صلح و انسانيت در جهان هر روز گام های جديدتری بر می دارد.

وی با اشاره به فعاليت های ستاد تسهيلات سفرهای کشور گفت:يکی از جلوه های اميد و آينده سفر و به ويژه سفرهای نوروزی است. يکی از فوايد اين سفرها آشنايی با تاريخ، فرهنگ و ميراث کهن است و ستاد تسهيلات سفرهای کشور در طول ۸ سال فرصت زيادی برای انجام اين سفرها فراهم کرد اما در نوروز ۹۲ يک حماسه بزرگ خلق کرد.

رئيس جمهور با اشاره به مشکلاتی که در سال ۹۱ گريبان ملت ايران را گرفته بود گفت:‌ملت ايران در سال ۹۱ از جهات مختلف اقتصادی تحت فشار اقتصادی و از طرف ديگر تحت فشار جنگ روانی ناجوانمردانه بود.

وی ادامه داد: آنها تصور می کردند که با پايان سال و پايان يک سال فشار اقتصادی و جنگ روانی ياس و عبوسی بر چهره ايران می نشيند اما با پايان اين يک سال، سال جديد با نشاط و اميد آغاز شده است.

احمدی نژاد افزود: ثبت ۱۴۰ ميليون نفر سفر در کشور در نوروز يک رکورد تاريخی است و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان ريخت و از سالی پرافتخار همراه با پيشرفت و عزت برای ايران نويد داد.

وی ادامه داد: ملت ايران در طول تاريخ حامی فرهنگ انسانی بوده است و از جلوه های اين فرهنگ انسانی زندگی با کرامت است و ملت ايران اثبات کرده است که نشانه زندگی باکرامت ايثار و زندگی برای ديگران و گذشت از خود است.

وی ادامه داد: امسال بيش از صد هزار تن از فرزندان اين ملت در گروه های مختلف از نوروز خود عبور کردند و منصرف شدند تا يک ملت بتواند نوروزی شاد و آرمانی داشته باشند اين کار آنها در تاريخ ثبت شده است و من به عنوان کوچکترين خادم ملت ايران که گرد پای شما هستم به نمايندگی از ملت ايران از اين همه فداکاری و عشق سپاسگذارم.

وی افزود: در اين جا بايد از هلال احمر، راهداری، مخابرات، سازمان آب، تنظيم بازار و همه کسانی که تلاش کردند با نوروز زيبا باشد تشکر کنم.

وی ادامه داد: امسال سال حماسه های پی در پی برای ايران است و بايد بگوييم که زنده باد عشق و محبت و زنده باد ملت ايران و برافراشته باد پرچم بزرگ ملت ايران.

بعد از سخنان رئيس جمهور به صورت زنده سرود ای ايران مرز پرگوهر نواخته شد و جمعيت حاضر پرچم های کشور را تکان دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016