شنبه 31 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت عبدالغفور قلندری نژاد از دراویش بندرعباس

عبدالغفور قلندری نژاد از دراویش و همکاران سایت مجذوبان نور، ساعاتی پیش در منزل شخصیش در بندعباس بازداشت شد.

به گزارش مجذوبان نور؛ مامورین امنیتی و لباس شخصی ساعت شش صبح امروز (شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۹۲) با مراجعه به منزل عبدالغفور قلندری نژاد، همکار سایت مجذوبان نور و از دراویش ساکن بندرعباس، پس از تفتیش چند ساعته‌ی منزل این درویش گنابادی، ایشان را بازداشت و تمامی وسایل شخصی آقای قلندری، اعم از لپ تاپ، کامپیوتر، کتاب‌ و سی‌دی‌های عرفانی، تمثال بزرگان دراویش را نیز به همراه خود به مکان نامعلومی انتقال دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است که پیش از این نیز آقای قلندی نژاد در تاریخ ۱۶ مردادماه ۱۳۹۱ در شهر بندرعباس بازداشت و بصورت هوایی به بازداشتگاه مرکزی اداره‌ اطلاعات تهران منتقل شده بود که پس از ۶ روز بازجویی و حبس، با هشدار به عدم ادامه فعالیت همکاری با سایت مجذوبان آزاد شده بود.

از شهریورماه سال ۱۳۹۰ نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به شدت با پرسنل و همکاران سایت مجذوبان نور برخورد کرده‌اند و بیش از ۲۰ تن از مدیران، وکلا، پرسنل و همکاران سایت مجذوبان نور تا کنون بازداشت شده‌اند که هم اکنون بیش از ۱۰ تن از این افراد همچنان در زندان‌های اوین تهران و عادل آباد شیراز بدون صدور حکم در حبس و بازداشت موقت می‌باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016