چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکبر اعلمی با شعار "احيای منشور نوفل‌ لوشاتو" در مجلس اعلام کانديداتوری کرد

ايسنا ـ نماينده مردم تبريز در ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات رياست‌جمهوری اعلام کانديداتوری کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اعلمی در جمع خبرنگاران پارلمانی اظهار کرد: با توجه به اينکه در انتخابات پيش‌رو کانديدای اصلاح‌طلب واقعی حضور ندارد و برخی جريانات می‌خواهند کسانی که ما از آنها به عنوان اصلاح‌طلب جعلی و بدلی ياد می‌کنيم را به عنوان کانديدای جريان اصلاح‌طلب معرفی کنند به اين نتيجه رسيدم که به عنوان يک شخصيت اصلاح‌طلب وارد ميدان رقابت شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعلمی شعار خود را "احيای منشور نوفل‌ لوشاتو" عنوان کرد و گفت که با صدور بيانيه‌ای درباره اين شعار توضيح خواهد داد و در هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور دراين باره توضيح می‌دهد.

اعلمی در عين حال گفت:‌ هر انقلابی متکی به مجموعه‌ای از شعارها و وعده‌های رهبران آن است و با توجه به اينکه مهم‌ترين بخش وعده‌ها و شعارهای رهبران انقلاب ايران در نوفل لوشاتو صورت گرفته اين شعار را انتخاب کردم که متکی به مجموعه‌ای از وعده‌های بنيانگذار انقلاب است.

وی با تاکيد بر اينکه به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده، درباره امکان حمايت خاتمی و هاشمی از وی، گفت: من نيازی به حمايت آنها ندارم و تا زمانی که فرصت داده شود از حقوق کانديداتوری استفاده خواهم کرد.

به گزارش ايسنا، اکبر اعلمی نماينده ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هشتم و نهم مجلس و همچنين دوره نهم و دهم رياست‌جمهوری ردصلاحيت شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016