یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چرخش در مواضع باهنر: موسوی و خاتمی جزو سران فتنه نيستند

کلمه- گروه خبر: محمدرضا باهنر که طی چهار سال گذشته از هيچ توهينی عليه ميرحسين موسوی و مهدی کروبی کوتاهی نکرده، در آخرين اظهار نظر خود گفته است که آقايان موسوی وخاتمی جزو سران فتنه نيستند!

گرم شدن بازار انتخابات فرصتی ايجاد کرده که در جمع و نشستی اقشار مختلف مردم باز هم از حوادث سال ۸۸ پرسش کنند و جويای وضعيت ميرحسين موسوی و مهدی کروبی شوند. نزديک به ۴ سال سيطره رسانه ای اقتدارگرايان و استفاده از همه تريبون های رسمی و غيررسمی برای القای سناريوهای دست نوشته دستگاه های امنيتی به نتيجه نرسيده و قفل بسته انتخابات همچنان در گروی تعيين وضعيت رهبران جنبش سبز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نايب رييس مجلس شورای اسلامی طی چهار سال گذشته در اظهار نظرهايش در خصوص حوادث پس از انتخابات و رهبران جنبش سبز نه تنها انصاف را رعايت نکرده بلکه پا را از ادب متعارف عرصه سياست هم بيرون گذاشته به طوری که واکنش خانواده رهبران جنبش سبز را هم به همراه داشته است.

محمدرضا باهنر که در صدد است جايگاه از دست رفته خود در عرصه سياست را بازيابد چندی پيش در خصوص رهبران جنبش سبز گفته بود: آقای موسوی يکسری صفات پنهان نفسانی‌اش بعد از انتخابات گل کرد، وی ساده‌انگاری، خوش‌باوری و توهمانی داشت که يک عده هم به اين توهمات دامن زدند. ايشان تصور کرد که يک اتفاقی افتاده و اتهام سنگين و غيرقابل قبولی به نام تقلب را به نظام زد.

وی بدون در نظر گرفتن سابقه ميرحسين موسوی در اداره خوب کشور که حتی همفکران باهنر هم نمی توانند آن را انکار کنند، مدعی شده بود: موسوی يک آدم مناسب جهت اداره کشور و رياست‌جمهوری نبود و اين موضع من از ۲۶سال پيش تا الان است.

اما با نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوری و در حالی که نگاهی به آرای وی در مجلس نهم گويای جايگاه وی در ميان افکار عمومی است، برای رياست جمهوری آينده خيز برداشته و سعی در کتمان مواضع پيشين خود داشته و به تکرار سخنان حبيب الله عسگراولادی پرداخته و گفته است: آقايان موسوی وخاتمی جزو سران فتنه نيستند اما در فتنه ۸۸ کمک‌های زيادی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016