سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدت قراربازداشت برادران کردپور برای دومين بار تمديد شد، اعتصاب غذای خسرو کردپور

کوردستان ميديا: پس از گذشت نزديک به دو ماه از بازداشت مسعود و خسرو کردپور، قراربازداشت آنان برای دومين بار تمديد شد.

به گزارش وب‌سايت کردستان ميديا، پس از گذشت ٥٥ روز از بازداشت برادران کردپور و تمديد دوباره‌ی قراربازداشت آنان، ١١ روز است که خسرو کردپور، روزنامه‌نگار و مسئول آژانس خبری موکريان در بازداشتگاه "اداره اطلاعات سپاه" اروميه در اعتراض به وضعيت نامشخص، دست به اعتصاب غذا زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کمال حسينی، همکار آژانس خبری موکريان گفت: "چند روز پيش "مزين" وکيل‌مدافع برادران کردپور از بازپرس پرونده اين دو روزنامه‌نگار درخواست کرده است که اجازه ملاقات با آنان را به وی بدهند، اما با مخالفت بازپرس روبرو شده است."

کمال حسينی همچنين گفت: وکيل کُردپورها از بازپرس خواسته است که اين دو روزنامه‌نگار را با قيد وثيقه آزاد شوند اما اين خواسته نيز پذيرفته نشده است.

حسينی افزود: قراربازداشت خسرو و مسعود کٌردپور يک ماه ديگر نيز تمديد شده است.

در حال حاضر وضعيت جسمانی اين دو روزنامه‌نگار نامناسب است و بر اساس آخرين اطلاعات وزن مسعود کُردپور خيلی کاهش يافته است و خسرو نيز در اعتصاب ‌غذا به سر می‌برد.

وضعيت نامشخص اين دو فعال حقوق بشر سبب نگرانی خانواده‌ی آنان شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016