چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حملات شديد سايبری به وب سايت‌های بسيج

پايگاه اطلاع رسانی بسيج نوشت: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسيج مستضعفين اعلام کرد: عوامل استکبار اين بار از لهستان اقدام به حملات سايبری به وب سايت های بسيج و در راس آنها، پايگاه اينترنتی بسيج نموده اند.

با آغاز دور جديد فعاليت های بسيج از ابتدای سال جديد در زمينه خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی در کشور و حضور گسترده بسيجيان در عرصه نبرد سايبری، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسيج مستضعفين اعلام کرد: با توجه به نزديک شدن ايام انتخابات، عوامل استکبار جهانی دور جديدی از حملات سايبری را به وب سايت های بسيج و در راس آنها پايگاه اينترنتی بسيج Basij.ir شروع نموده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق اين گزارش، حملات سايبری فوق در قالب يک حمله اينترنتی توزيع شده از آی پی های (IP) متعدد مربوط به کشور لهستان می باشد که از ابتدای رصد اين حملات، اقدامات دفاعی از سوی معاونت فاوای بسيج انجام شده است.

اين حملات که همچنان ادامه دارد با مانيتورينگ لحظه ای، تشکيل تيم های اجرايی ويژه و اقدام برای خنثی سازی و مقابله با حملات توسط نيروهای سايبری بسيج کنترل و دفع می شود.
لازم به ذکر است طبق پيگيری بعمل آمده از مبادی مربوطه، عاملان حملات سايبری از کشور لهستان به چندين جای مختلف کشور در حال حمله هستند که تاکنون به موفقيت چشمگيری دست نيافته اند.

از ابتدای سال جاری تا کنون، سازمان بسيج مستضعفين و در راس آن سردار نقدی رياست اين سازمان با بررسی دقيق و تبيين فرمايشات مقام معظم ولايت برای ايجاد و خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی اقدام نموده اند.

بسيج مستضعفين اين حملات و واکنش ها را نشانی از عملکرد صحيح رسانه ای در راستای اجرای فرامين مقام معظم ولايت حضرت امام خامنه ای عزيز می داند و اميدوار است بتواند در زمينه خلق حماسه سياسی و حماسه اقتصادی همانطور که در ترويج اقتصاد مقاومتی موفق بوده است، پيشتاز باشد.

گفتنی است اين نخستين باری است که اين حملات سايبری رسانه ای می شود. آنگونه که اسماعيل احمدی – مدير پايگاه اينترنتی بسيج – می گويد: طی سه سال اخير حملات بی شماری صورت گرفته که دشمن با رصد برنامه های خاص و بويژه سخنرانی های مهم رييس سازمان بسيج مستضعفين در ايام و مناسبت های ويژه و در مجامع خاص از آنجايی که اين سايت مرجع اصلی اخبار سردار نقدی می باشد، حملات را تشديد می کرد که نياز نمی ديديم اين موضوع را رسانه ای کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016