پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات علی‌اکبر صالحی درباره ديپلمات ايرانی دستگيرشده در ايران

صالحی گفت: اميدواريم سوءتفاهم درباره آقای اسدی که از کارکنان خوشنام و با سابقه وزارت خارجه هستند، هرچه سريع‌تر رفع شده و آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی اکبر صالحی در حاشيه رونمايی از چند کتاب جديدالانتشار وزارت خارجه در محل نمايشگاه تهران، درباره دستگيری يک ديپلمات ارشد کشورمان (باقر اسدی) در جمع خبرنگاران گفت: باعث تاسف است که در مورد جناب آقای باقر اسدی به عنوان يکی از کارشناسان بسيار زبده و ارزشی وزارت خارجه که پيشينه خوبی دارند و ما جز تلاش برای تامين منافع کشور از ايشان چيزی نديده‌ايم، سوءتفاهمی پيش آمده است که اميدواريم اين سوءتفاهم برطرف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: هر نهادی در جمهوری اسلامی ايران مسووليت خود را دارد، يکی از نهادهای محترم کشور، يک مساله‌ای را بيان کردند که اميدواريم اين امر صحت نداشته باشد و يک سوءتفاهم باشد. ما آقای باقر اسدی را با توجه به شناختی که از او داريم، او را انسانی متدين، عامل به احکام و از خانواده بسيار شريف و از کارمندان خوشنام و با سوابق بسيار درخشان می‌دانيم و ان‌شاءالله اين سوءتفاهم برطرف خواهد شد و شاهد آزادی ايشان به لطف الهی خواهيم بود.

صالحی درباره اظهارات اخير سيد حسن نصرالله درباره سوريه و برخی اخبار مبنی بر حضور حزب‌الله در سوريه گفت: من درباره اظهارات آقای نصرالله نمی‌توانم اظهارنظر کنم اما در رابطه با سوريه، مواضع‌مان اصولی است.

وی افزود: ما نسبت به دخالت ديگران در سوريه و مزدورانی که به سوريه روانه می‌شوند، اعتراض داريم و معتقديم اين دخالت در امور يک کشور است. همچنين سلاحی که به سوريه فرستاده می‌شود، مداخله روشن در امور داخلی سوريه است. معتقديم که هرچه زودتر معارضين دولت بايد بنشينند و جلوی خونريزی را با تفاهم بگيرند چراکه روزی ۵۰ الی ۱۰۰ نفر بی گناه در سوريه خون‌شان ريخته می‌شود به خاطر لجاجت يک‌سری افرادی که متاسفانه هويت معارضان اصلی را زير سوال برده‌اند. معارضه اصيل و اصلی بايد جلوی خونريزی را بگيرد و خودشان به صورت سوری – سوری به دنبال يک راه‌حل بگردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016