پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی اطلاعی وکيل ستار بهشتی از تشکيل کميسيون پزشکی

کلمه - گروه خبر: در حالی که محسنی اژه ای از تشکيل کميسيون پزشکی خبر داده بود، وکيل‌ مدافع ستار بهشتی از تشکيل کميسيون پزشکی در مورد علت مرگ موکلش، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

در همين حال مادر ستار بهشتی با انتقاد شديد از عدم برگزاری دادگاه فرزندش از تحصن در برابر دادگاه خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسنی اژه‌ای در نشست خبری روز دوشنبه خود در مورد آخرين وضعيت پرونده ستار بهشتی گفت: همان‌طور که در جلسات قبلی گفتم بعد از دو سه نظريه‌ای که پزشکی قانونی داد و عنوان کرد موضوعی را که بشود استناد داد که اين مرگ منتسب به ضربه‌ای بوده باشد پيدا نکرديم و نيز با توجه به آن‌چه پزشکی قانونی نوشت می‌تواند اين مرگ بر اثر التهاباتی باشد؛ لذا برای نهايت دقت بازپرس پرونده تصميم گرفت از پزشکانی که در نظريات پزشکی اين پرونده دخيل بودند در کميسيونی دعوت کند تا به نتيجه قطعی برسند.

وی ادعا کرد: امروز ۱۶ ارديبهشت ماه قرار بود که اين کميسيون پزشکی برگزار شود و آخرين نظرات پزشکان و بازپرس پرونده در آن مورد بررسی قرار گيرد تا بازپرس پرونده بتواند نسبت به اين پرونده تصميم بگيرد. البته بنده اطلاع ندارم که اين کميسيون تشکيل شده است يا خير؟ اگر اين کميسيون تشکيل شود قطعا بازپرس بايد تصميمات لازم را اتخاذ کند.

اين در حالی است که گيتی پورفاضل در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد تشکيل کميسيونی متشکل از پزشکان متعدد برای اعلام نظر در مورد علت مرگ ستار بهشتی که اخيرا از سوی سخنگوی قوه قضاييه عنوان شده بود، گفت: با توجه به اين که آدرس و شماره تلفن من در لايحه دفاعيه‌ام موجود است، متاسفانه از تشکيل اين کميسيون پزشکی بی‌خبر هستم و اطلاعی به من در مورد اين کميسيون داده نشده است.

وی درباره زمان تشکيل دادگاه ستار بهشتی نيز گفت: قرار بود تا ۱۵ ارديبهشت ماه اين پرونده به دادگاه ارسال شود؛ اما نه تنها دادگاه موکلم تشکيل نشده بلکه قرار است کميسيون پزشکی نيز در مورد پرونده ستار بهشتی تشکيل شود.

وکيل‌مدافع ستار بهشتی ادامه داد: منتظر هستيم اين پرونده هر چه زودتر به دادگاه برود و مقصرين سريع مجازات شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016