دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناگفته‌های احمدی‌مقدم از حوادث ۸۸: راهپيمايان ۲۵ خرداد يک ميليون نفر بودند

مهر ـ رئيس پليس کشور به بازخوانی حوادث ۴ سال گذشته در مورد حمله به سفارت انگليس، حوادث کوی دانشگاه در سال ۸۸، آزادی دانشجويان دستگير شده برخلاف دستور دادستانی و راهپيمايی سکوت، پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم عصر دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ در خصوص انتخابات ۸۸ و ۹۲ و طرح امنيت اخلاقی در پاسخ به سئوال يک دانشجو که از او در مورد تحريمها پرسيد، گفت: دشمن در انتخابات ۸۸ اقدامات رسانه ای خود را بر عليه کشور از دی ماه ۸۷ شروع کرد اما امروز می بينيم که فعاليت رسانه ها از جمله BBC و VOA از تير ماه ۹۱ برای انتخابات خرداد ماه آغاز شده است. البته بايد در نظر بگيريم که در اين يک سال نيز درآمد نفتی نيز نصف شد و بازار ارز نيز در داخل با مشکلاتی روبرو شد. البته اين تمام مشکلات نبود و ضعف تدبير دستگاههای اجرايی نيز اين مشکلات را تشديد کرده بود. دشمن تلاش کرد در حوزه اقتصاد ناآرامی و بحران سازی کند تا طبقه مستضعف را در برابر حکومت قرار دهد.

وی ادامه داد: البته دشمن تلاش کرد فروپاشی و ناامنی را در کشور تشديد کند و عده ای نيز بيايند و بگويند که راه حل مشکلات سازش و مذاکره است و آنها شرايطی را فراهم آورند که فردی بيايد و بگويد من منجی هستم و وقتی می آيم دلار بار ديگر ۱۲۰۰ تومان می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه حفظ فضای عمومی مهم است، تصريح کرد: البته مردم هوشمندانه سختی ها را تحمل کردند و اگر در اين مدت نفت صادر نشد با جلوگيری از قاچاق و افزايش صادرات غيرنفتی اين موازنه بار ديگر بوجود آمد. البته پليس سعی کرد در اين ايام تنش‌ها را کنترل کند و تنها در اين زمان نابسامانی ها اندکی افزايش يافت.

تامين امنيت کشور از نوروز برای جلوگيری از ايجاد حاشيه در زمان انتخابات

احمدی مقدم در پاسخ به سئوال دانشجويی که از وی در مورد وظيفه پليس در زمان انتخابات پرسيد، گفت: ما در آستانه انتخابات يک وظيفه داريم در زمان تبليغات وظيفه ديگری اما از نوروز امنيت عمومی را در شهرها و مرزها تامين کرده ايم تا حاشيه ای ايجاد نشود.

جلوگيری از گاف ماموران در طرحهای امنيت اخلاقی

فرمانده نيروی انتظامی در پاسخ به سئوال دانشجوی ديگری که از او در مورد زمان اجرای طرح امنيت اخلاقی پرسيده بود، با اعلام اينکه همه ساله طرح امنيت اخلاقی از ارديبهشت آغاز می شود، تاکيد کرد: هر استان بنا به نياز طرح های امنيت اخلاقی را اجرا می کند ما نيز سعی کرده ايم که برخورد را حرفه ای تر کنيم و از مامورانی استفاده کنيم که به اين موارد آشنا بوده و گاف ندهند. در مورد حمل حيوانات نيز بايد بگويم حمل حيوان چه سگ باشد، چه سنجاب و چه مرغ و خروس با خودروی شخصی ممنوع است و ماموران با متخلفان برخورد می کنند ماموران ما يا تذکر داده و ارشاد می کنند يا متخلف را به قوه قضائيه معرفی می کنند. نيروی انتظامی جای مجازات نيست.

۶۲ درصد تماسها با ۱۹۷ در مورد رفتار ماموران است

وی در پاسخ به سوال يکی ديگر از دانشجويان که از او پرسيده بود چرا ماموران شما در طرح امنيت اخلاقی دارای اخلاق نامناسب هستند و استانداری در اين رابطه وجود ندارد؟، با اشاره به اينکه اگر ماموری در طرح امنيت اخلاقی به بانويی در جلوی همسرش توهين کند، حتما کار زشتی انجام داده است ما حتی در طرح ارازل و اوباش نيز گفته ايم که فقط بايد حکم دادگاه اجرا شود و به بيشتر از آن نيز قائل نيستيم. ماموران نبايد دور سر ارازل و اوباش دستمال بپيچند يا آفتابه گردن آنها بيندازند ما سعی کرده ايم با روانشناسی فراگير آموزش های لازم را به ماموران بدهيم.

احمدی مقدم افزود: روزانه يک هزار و ۵۰۰ تماس با ماموران برقرار می شود که ۶۲ درصد آنها در مورد رفتار ماموران است. هفتگی ۶۰ پيام را به صورت گزيده انتخاب کرده و دستورات لازم را در مورد آنها می دهم. اگر به زنی در جلوی چشم همسرش توسط ماموران در طرح امنيت اخلاقی توهين شده است، می تواند با مراجعه به ۱۹۷ شکايت کرده تا با مامور متخلف قاطعانه برخورد کند.

دست نهادهای فرهنگی را که طرح امنيت اخلاقی را اجرا کنند می بوسيم

رئيس پليس کشوردر پاسخ به سئوال دانشجويی که از او پرسيده بود برخی کانديداها وعده و وعيد می دهند که گشت ارشاد را می بوسيم يا آن را تبديل به برنامه ای فرهنگی می کنيم گفت: دست نهادهای فرهنگی که وظايفشان را انجام می دهند می بوسيم. به دليل اينکه اين نهادها کار انجام نمی دهند پليس واردمی شود.

آرزو داريم که اجرای اين طرح با ما نباشد و کسی که وظيفه فرهنگی دارد آن را اجرايی کنند. آمدند گشت نسبت را راه انداختند و گفتند که پليس با کسانی که ناخنشان لاک زده است و بلند است برخورد می کند.

عده ای گفتند بدحجابها را ۴ دسته کنيد

وی گفت: عده ای در آن زمان آمدند و گفتند که بدحجاب ها را ۴ دسته کنيد. اول کسانی که به علت دهن کجی سياسی لباس های نامناسب می پوشند . دوم کسانی که مانکن هستند. سوم زنان روسپی و بدکاره و چهارم عده ای که غافل هستند. آنها گفتند که بايد به زنان غافل تذکر دهيم و با بقيه برخوردکنيم. آمدند به ما تهمت زدند گفتند گشت نسبت داريد گفتيم اگر بخواهيم راهکار شما را اجرايی کنيم بايد گشت نيت راه بياندازيم و از زنان بپرسيم که آيا شما مانکن هستيد يا بدکاره. اين موضوع را در حضور حضرت آقا نيز مطرح کردند که ما گفتيم برای ما پاپوش درست می کنند و می گويند گشت نسبت داريد. حال اينکه آنها نمی خواهند گشت امنيت اخلاقی فعال باشد و روش ها بهانه است. از کانديداها می خواهيم که به قانون پايبند باشند و هر نامزد به تعهدات خودش عمل کند. يکی می گويد سربازی را کم می کنم و عده ای می گويند گشت ارشاد را جمع می کنيم. اين موضوعات رای آور نيست چرا که وقتی شما می گوييد با بدحجابی برخورد می کنيم رای ۵۰ درصد را کسب می کنيد در حالی که ۵۰ درصدی که حزب اللهی بوده می خواهند که اجرای اين طرح را می خواهند رای شان را از دست می دهيد. ۵۰۰ نيروی پليس در فتنه۸۸ مجروح شدند.

احمدی مقدم در پاسخ به سوال دانشجويی که از او پرسيده بود که آيا در درگيری ۸۸ شما برای امنيت مردم وارد خيابانها شديديا امنيت حکومت بااعلام اينکه ما برای امنيت مردم در مسائل پشت پرده ۸۸ وارد شديم افزود: فکر می کنيد اگر نيروی انتظامی نبود چه اتفاقی می افتاد. مطمئنا ما نيزشبيه سوريه و گرجستان می شديم. در آن زمان کنترل ها سخت بود اما ماموران با خويشتن داری عمل کردند در حوادث پس از انتخابات ۸۸ ، ۵۰۰ نيروی پليس مجروح شدند البته در چند مورد ماموران که از عمليات خسته بودند مردم به سمتشان گلدان پرتاب کرده بودند که به ستون فقرات يکی از ماموران برخورد کردو آنها نيز عصبانی شدند شيشه تمام خودروهای آن خيابان را شکستند التبه ما از تمامی مردم عذرخواهی کرده و خسارتشان را داديم و ماموران متخلف را بازداشت کرديم.

استخدام اراذل و اوباش در ستادهای آشوب

وی گفت: وقتی آقايی ستادی راه می اندزد و از ارذل و اوباش برای تخريب استفاده می کند بايد جلوی او ايستاد. راهپيمايی بدون مجوز و غير قانونی راه انداختند که ما گفتيم حال که آمديد ايرادی ندارد اما آنها دست به تخريب زدند.

برخورد با جرايم مشهود در خودرو

وی با اعلام اينکه پليس با جرايم مشهود برخورد می کند گفت: ما خودمان مجازات نمی کنيم اما بر اساس اينکه ضابط قضايی هستيم با جرم مشهود برخورد می کنيم. نمی شود يک دختر و پسر آژانس اجاره کنند و دست در گردن هم بياندازند و بی حيايی کنندو ما نيز با آنها برخورد نکنيم.

سال ۸۶ اراذل و اوباش سفره مشروب خوری پهن می کردند

احمدی مقدم در پاسخ به سئوال دانشجويی که از ا و پرسيد چرا چهره اراذل و اوباش را بدون پوشش پخش می کنيد. گفت: پليس با حکم قضايی اقدام به جمع آوری اراذل و اوباش می کند. ما بدون حکم قضايی حق ورود به منازل را نداريم البته در مورد اراذل و اوباش احکام قضايی صادر شده بود.

احمدی مقدم با بيان اينکه در سال ۸۵ و ۸۶ اراذل و اوباش در سر کوچه ها سفره پهن می کردند و و شروع به مشروب خوردن می کردند ادامه داد: آنها مدعی بودند تا وقتی مشروب می خورند کسی نبايد از کوچه گذرکند يا اينکه می رفتند درب خانه را می زدند و به پدر خانواده می گفتند دخترت را بفرست ما می خواهيم برويم شمال. آنها اراذل بودند. افرادی که امروز دستگير می شوند جوجه اراذل هستند البته رهبری دستور دادند که در طرح ها حريم خصوصی بسيار مهم است که ما نيز با اقدامات وسيع تلاش می کنيم اينگونه طرح ها را ضابطه مند کنيم.

عده ای در پرونده ستار بهشتی بد رفتار کردند

احمدی مقدم با اشاره به پرونده ستار بهشتی گفت: يک کارگر وبلاگ نويس در وبلاگش چيزی نوشته است که ۲۵ بازديد کننده بيشتر ندارد حال اينکه برويم در خانه اش دستبند به او بزنيم و جلوی چشم مادرش او را بکشيم مادر اين بنده خدا می ترسد. اين ماموران متخلف را به دادگاه فرستاديم که چرا چنين رفتاری می کنند.

دانشجويان بازداشتی کوی دانشگاه ۸۸ را بدون اجازه دادستان آزاد کردم

وی در پاسخ به سئوال دانشجويی در مورد امنيت خوابگاهها و حادثه کوی دانشگاه سال ۸۸ با بيان اينکه ورود ماموران نيروی انتظامی به محيط دانشگاه ممنوع است تاکيد کرد: وظيفه تامين امنيت خوابگاهها و دانشگاهها بر عهده حراست است و اگر توان نداشته باشندو حادثه ای رخ دهد پليس حاضر می شود البته سعی کرده ايم حفاظت پيرامونی خوابگاهها را تامين کنيم. در حادثه کوی دانشگاه ۸۸ از همه جا فراخوان زدند و ما نيز در نمی توانستيم وارد شويم. آنها کوکتول مولوتف درست کرده و بر سر نيروها می ريختند که بعد ما وارد عمل شديم.

آقای زاکانی و رهبر در آن زمان با من تماس گرفتند که ۸۰ دانشجو از سوی پليس دستگير شده اند . من خودم شخصا وارد شدم و مشخص شد که اين دانشجوها به بازداشتگاها وصال منتقل شده اند. با رئيس پليس امنيت تماس گرفتم که مدعی شد دادستان گفته اين دانشجويان را به اتوبوس به زندان اوين ببريم گفتم با مسئوليت همه آنها را آزاد کنند که ساعتی بعد دانشجويان بازداشتی آزاد شدند.

کوتاه کردن ترم بهاره دانشگاه گردن نيروهای امنيتی نيست

احمدی مقدم با اعلام اينکه کوتاه کردن ترم بهار دانشگاهها خواسته نيروهای امنيتی، شورای امنيت کشور و نيروی انتظامی نيست خاطرنشان کرد: خودشان در وزارت علوم تصميم گرفتند که ترم بهاره را کمتر کنند و قبل از انتخابات امتحانات را برگزار کنند. ما گفتيم هر زمانی که باشد امنيت را برقرار می کنيم.

لباس شخصی نداريم

دانشجويی از رئيس پليس کشور پرسيده بود که چرا در تجمعات دانشگاهی لباس شخصی ها پليس حاضر می شوند وی با رد اين موضوع تاکيد کرد: ما نيز به آقای رهبر در مورد اين مسائل اندکی معترض بوديم . کانون تجمعات دانشگاه تهران است اما هم ما و ايشان سعه صدر داريم و با نشاط سياسی فضای دانشگاه موافقيم. هيچگاه مخالفتی نداشته ايم و برای هيچ برنامه ای لباس شخصی نفرستاده ايم. در وهله اول تامين امنيت بر عهده خودشان است و در صورتی که نتوانند امنيت را برقرار کنند ما وارد می شويم.

راهپيمان سکوت ۲۵ خرداد يک ميليون نفر بودند

احمدی مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد چرا نمی گذاريم مردم اعتراض کنند و اعتراض خود را بيان کنند خطاب به دانشجويان گفت: به عنوان نمونه در روز ۲۵ خرداد ۸۸ که اوج جمعيت بود يک ميليون نفر حاضر شده بودند صندوق های بالای شهر به ميرحسين رای داده اندو صندوق پائين شهر به احمدی نژاد رای داده اند. آنها قصد داشتند القا کنند که در انتخابات تقلب شده و مردم بايد يقه کسی را می گرفتند که گفت تقلب شده است البته يکی از کانديداها مردانگی کرد و تعدادی صندوق را معرفی کرد که وقتی رای ها را شمرديم باز هم رايش کم شد.

وی تاکيد کرد: در روز۲۵ خرداد که به قولی يک ميليون نفر در خيابانها حاضر شده بودند هيچ برخوردی نکرديم اگر شما معتقدی که ۳ ميليون نفر در آن روز آمده بودند بايد بگوييم که در راهپيمايی ۲۲ بهمن نيز بيش از ۱۰ ميليون نفر می آيند. ما در آن روز خويشتن دار بوديم البته آنها حادثه حوزه مقاومت را بوجود آوردند که ما باز هم برخوردی نکرديم. به نيروهايم گفتم که مراقب باشيد دشمن بدنبال پروژه کشته سازی است.

احمدی مقدم ادامه داد: در روزهای بعد ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر در خيابانها حاضر می شدند و ما هم نظم و امنيت را برقرار می کرديم و حق اعتراض را برای آنها قائل بوديم اما از ۳۰ خرداد شورای امنيت دستور داد که هرگونه تجمعی غير قانونی است که در آن روز نيز ۲۰ هزار نفر در خيابانها بودند. شما فيلم غلاده های طلا را ببينيد فيلم اغتشاشات را از پليس گرفته اند و آن صحنه ها واقعی است.ما تيم های مستندساز وقوی ای را در خيابانها داشتيم.

حمله به سفارت انگليس اشتباه بود/خودشان در را روی دانشجويان باز کردند

دانشجويی از فرمانده نيروی انتظامی در مورد حوادث آذر ۹۰ و حمله به سفارت بريتانيا پرسيد که او در اين بار با اعلام اينکه حمله به سفارت گامی به سوی بريتانيا اظهار داشت: به نظرم اين موضوع دامی بود که آنها گسترداندند و خودشان در را باز کردند چرا که درب دولايه و ضد گلوله است و تنها از اتاق کنترل هدايت و باز می شود. البته معتقدم عده ای افراطی اين اقدام را کردند چرا که وقتی خودمان در خاکمان جا می دهيم بايد از آنها حمايت کرده و امنيتشان را تامين کنيم. عده ای رفتند در باغ قلهک و پرچم را پائين کشيدند که اين کار بسيار زشت بود. وقتی برای دستگيری آنها وارد عمل می شديم مورد هجوم جريانهای دانشجويی قرار می گرفتيم. در ميدان فردوسی خواهران را جلو فرستاده بودند که ماموران با آنها برخورد نکنند.

وی تصريح کرد: خود من شب حادثه در سفارت حاضر شدم و ماموران پليس ديپلماتيک کاردار و اعضای سفارت را به ساختمانی امن منتقل کرده بودند و قتی وارد شدم ديدم آنها هيچ نگرانی ندارند. به آنها گفتم نظرتان چيست ؟ آيا می خواهيد ماموران يگان ويژه برای تامين امنيت در سفارت حضور داشته باشند که خانم کاردار ابتدا قبول کرداما مشاور امنيتی آنها چيزی را در گوش او گفت بلافاصله خانم کاردار اعلام کرد نمی خواهيم و ما نيز نيروها را بلافاصله از سفارت بيرون آورديم البته درست از آنها درب را باز کرده که اين يک توطئه بود اما ما نبايد به داخل می رفتيم. دانشجويان ماموران را هل می دهند تا وارد سفارت شوند. وقتی خدمت حضرت آقا رسيدم ايشان فرمودند کار بسيار غلطی بود و به ضرر ما شد.

از زنان کردستانی عذرخواهی می کنم

دانشجوی کردی از فرمانده نيروی انتظامی در مورد پوشاند لباس زنانه در مريوان پرسيد که وی گفت: لباس زنانه تن اين اراذل و اوباش نکردند و آنها يک تن بان بود که روی سرش بسته بودند که با ماموران متخلف برخورد کرديم. البته بار ديگر ازتمام زنان کردستان عذرخواهی می کنم.

دستور احمدی نژاد برای ورود زنان به استاديوم/ به بهانه فردوسی باز هم می خواهند جشن بگيرند

رئيس پليس کشور در پاسخ به سئوال دانشجويی که از او پرسيد چرا با اکران فوتبال در سينما مخالفيد و اجازه حضور زنان در ورزشگاه را نمی دهيد گفت: در کشورهايی که فوتبال در سينما، رستوران و کافه نمايش داده می شود به اين دليل است که آنها حق پخش تلويزيونی را می خرند و بازی مستقيم از شبکه های تلويزيون پخش نمی شود اين در حالی است که صدا و سيمای ما تمامی بازيها را پخش مستقيم دارد. چرا بايد بستری درست کنيم که چالش زا و موجب ايجاد تنش باشد. وقتی گلی در بازيهايی که از سينما رد پخش می شد رد و بدل می شد سن به جايگاه جشن و پايکوبی دختر و پسر تبديل می شد. سينما طبق کدام قانون حق پخش را گرفته است. وقتی گفتيم که اکران ها مختلف نباشد به دليل عدم استقبال اين طرح را متوقف کردند. اين اقدامات شنيع و غير قابل بيانی در اين موارد رخ می داد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: اولين بار احمدی نژاد را صادر کرد که زنان می توانند وارد ورزشگاه شوند که علما به مخالفت با آن پرداختند و حضرت آقا نيز با حضور زنان در ورزشگاه مخالفت کردند. از ايشان پرسيديم که آيا اين طرح ها به فوتبال مربوط می شود که ايشان فرمودند خير و نبايد زنان در ورزشگاهها وارد شوند. به فدراسيون واليبال گفتيم اين کار را نکند اما خودشان بدون توجه فردا بازی را در حضور زنان برگزار کردند. در مورد جشن دولت در آزادی نيز وقتی ما مخالفت کرديم همه خوشحال شدندکه ما به وظيفه قانونی امان عمل کرديم. به دولت گفتيم اين اقدامات مشکلاتی را بوجود می آورد و اقبالی نمی شود اين گونه نيز شد. حال می خواهند به اسم فردوسی دومين همايش شان را در ورزشگاه آزادی

مانتوی کددار نداريم

فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه مانتوی کد دار نداريم که ماموران در طرح امنيت اخلاقی به آن گير ندهند گفت: دستورالعمل ها در مورد طرح امنيت اخلاقی يکی است و تنها ممکن است نگاهها متفاوت باشد . ۹۵ درصد دستگير شدگان تنها پس از تذکر زبانی يا تعهد آزاد می شوند.

بند پاره شد هر چه خواستند قيمت خودروها را گران کردند

احمدی مقدم با اشاره به اينکه در سال گذشته توليد خودرو ۴۵ درصد کاهش يافته است اظهار داشت: نياز سالانه کشور ۲ ميليون خودرو است اين در حالی است که موتورسيکلت های ما غير استاندارد هستند. خودروسازان يکی از موانع را نصب ای بی اس و ايربک می دانستند و مدعی بودند ۲ ميليون برای نصب اين تجهيزات هزينه دارد البته آنها وقتی که بند پاره شد هر چه خواستند قيمت ها را گران کردند و در اين مورد خودروسازان جرزنی کردند. هر چه می خواهيم استانداردها را اجرايی کنيم آنها می روند و با يک مصوبهآن را تمديد می کنند.

به گفته فرمانده نيروی انتظامی در حوزه مواد مخدر اتفاقات خوبی رخ داده است اما تا زمانی که معتاد داريم مواد مخدر نيز وجود دارد حتی اگر مرز را هم ببنديم مواد مخدر در داخل توليد می شود البته بايد بگويم که ايران رتبه اول درمان معتادان در جهان را دارد.

فراخوان برای ايجاد آشوب در سال ۹۲ تنها ۴۵ لينک داشت

احمدی مقدم با بيان اينکه امروز بيش از هر زمان ديگری افراد از شبکه های اجتماعی برای فراخوان استفاده می کنندتاکيد کرد: هر گاه ميزان مراجعه کنندگان به فضای مجازی بالا می رود هشدار اينکه ممکن است اتفاقی بيافتد نيز وجود دارد. همه ترجيح می دهند به جای اينکه بی تفاوت باشيم پيشگيری های لازم را بکنيم. اما پيش بينی می کنيم بر اساس رصد های انجام شد در آستانه سال ۹۲ اين فضا بی رمق و بی جان است. وقتی برای سيزده بدر امسال فراخوان دادند تا آشوب شود تنها ۴۵ لينگ در اين باره ايجاد شد. ما به سمت فضای پيشگيرانه حرکت می کنيم.

وی در مورد اينکه چرا اجازه نمی دهيد عده ای به راحتی بيايندو راهپيمايی کنند گفت: دادن مجوز وظيفه ما نيست اما به نظرم در سال جاری کانديداها در زمان انتخابات تلاششان بيشتر در رعايت قانون است و ما تلاشی را نمی بينيم کمپينی را راه بياندازند تا با پافشاری های اجتماعی ايجاد فتنه کنند البته جامعه ما نسبت به سال ۸۸ هوشمند شده است و جامعه دارای بصيرت بالايی است.

فرمانده نيروی انتظامی با اشاره به اينکه در حوزه امنيت شعار پليس پيش بينی حداکثری برای حداقلی است گفت: برای انتخابات اخير رصد ها آغاز شده است اما برخی گروهها کارناوال با خودشان راه انداخته اند که اين غی رقانونی است. البته به همه فرماندهان گفته ايم که تيم حفاظت تمامی کانديداها بايد يک جور باشد. پليس امنيت کامل اتخابات رابرقرار می کند.

احمدی مقدم در پايان در پاسخ به سئوال دانشجويی گفت: چادر يونيفورم پليس زن است و ماموران گشت ارشاد نيز بايد رفتار بسيار خوبی داشته باشند ما موافق رفتار بد آنها نيستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016