چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاتمی: همه برای حمايت از هاشمی به صحنه بيايند

آينده ـ خاتمی با تاکيد بر اينکه تمام کسانيکه به او محبت و لطف دارند حالا از آيت الله هاشمی حمايت کنند، گفت:" لحظه تاريخی را درک کنيم. تمامی علاقه مندان به انقلاب، کشور، نظام بايد به صحنه بيايند. به نظرم اکنون وظيفه علمای بزرگوار، دانشگاهيان، کارافرينان، کارمندان و غيره است که با درک موقعيت خطير وضيفه خود را انجام دهند تا از اين برهه بسلامت عبور کنيم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد محمد خاتمی در ديدار اعضای هيات اجرای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب گفت: آقای هاشمی با شجاعت آمد. کاری بسيار بزرگ و تاريخی انجام داد و ما هم بايد کمک کنيم که ايشان در اين امر موفق شوند.

به گزارش خبرنگار "آينده"، اعضای هيات اجرای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب صبح امروز با سيد محمد خاتمی ديدار کردند. در اين ديدار اعضای هيات اجرايی ستاد ملی جوانان اصلاح طلب از سيد محمد خاتمی در خواست کردند تا عضويت افتخاری در ستاد ملی جوانان را بپذيرد.

رييس جمهور سابق کشورمان نيز با بيان اينکه از اول خود را عضوی از ستاد ملی جوانان اصلاح طلب می دانسته، عضويت افتخاری در ستاد ملی جوانان را پذيرفت.در اين ديدار روسای کميته های ستاد ملی جوانان گزارشی از نحوه عملکرد ستاد در حوزه های مختلف را به خاتمی ارائه کردند. او نيز ضمن تقدير از فعاليت های جوانان در انتخابات تاکيد کرد که ستاد جای مهمی است چرا که با مردم و جامعه مواجه می شود.

خاتمی در اظهاراتش تاکيد کرد که چه قبول داشته باشيم و چه قبول نداشته باشيم کشور و جامعه با بحران رو به رو است که اگر تداوم و گسترش يابد دامن همه خصوصا کل جامعه را خواهد گرفت از اين روز او خاطر نشان کرد: وظيفه شرعی، انقلابی، ملی، انسانی و روشنفکری ما است که تلاش کنيم از اين بحران خارج شويم."

رييس جمهور دوران اصلاحات با برشمردن ويژگی های آيت الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری يازدهم افزود:" آقای هاشمی با شجاعت آمد.کار بسيار بزرگ و تاريخی انجام داد و ماهم بايد کمک کنيم که ايشان در اين امر موفق شوند."

خاتمی با تاکيد بر اينکه تمام کسانيکه به او محبت و لطف دارند حالا از آيت الله هاشمی حمايت کنند، گفت:" لحظه تاريخی را درک کنيم. تمامی علاقه مندان به انقلاب، کشور، نظام بايد به صحنه بيايند. به نظرم اکنون وظيفه علمای بزرگوار، دانشگاهيان، کارافرينان، کارمندان و غيره است که با درک موقعيت خطير وضيفه خود را انجام دهند تا از اين برهه بسلامت عبور کنيم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016